Gå til innhold

Komponenter til spill-pc?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal sette sammen min første datamaskin, som skal brukes til spilling.

Vil kunne kjøre spill på høyest mulig grafikk uten å bruke altfor mye penger på det, aner ikke hva budsjettet mitt er på siden jeg tenker jeg kjøper en del nå, en senere og så videre.

Noen som har en liste over gode komponenter med litt futt i til ikke så altfor mye penger?

Har bare kjøpt kabinettet hittil; http://www.coolermaster-usa.com/landing/trooper/home.php

Trenger all hjelp jeg kan få ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil kunne kjøre spill på høyest mulig grafikk uten å bruke altfor mye penger på det, aner ikke hva budsjettet mitt er på siden jeg tenker jeg kjøper en del nå, en senere og så videre.

Vil det si at du skal bruke 8500kr på alt resterende? Eller skal du kjøpe mer senere, litt etter litt ?

Lenke til kommentar

Vil det si at du skal bruke 8500kr på alt resterende? Eller skal du kjøpe mer senere, litt etter litt ?

Tenker at om jeg kjøper en og en del så blir de fortere utdatert ettersom at det kommer nye og bedre komponenter hele tiden (tror jeg). Likevel kjøper jeg gjerne en og en del så lenge jeg vet at det ikke er på veg en nyere en som jeg heller burde kjøpe. Litt og litt blir det nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...