42 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei! Skal sette sammen min første datamaskin, som skal brukes til spilling. Vil kunne kjøre spill på høyest mulig grafikk uten å bruke altfor mye penger på det, aner ikke hva budsjettet mitt er på siden jeg tenker jeg kjøper en del nå, en senere og så videre. Noen som har en liste over gode komponenter med litt futt i til ikke så altfor mye penger? Har bare kjøpt kabinettet hittil; http://www.coolermaster-usa.com/landing/trooper/home.php Trenger all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
dantek Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvis du forteller oss hva slags budsjett du har så kan vi lettere hjelpe deg. Lenke til kommentar
42 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Hvis du forteller oss hva slags budsjett du har så kan vi lettere hjelpe deg. La oss si 10000, minus kabinettet. Budsjett på 8500. Lenke til kommentar
dantek Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vil kunne kjøre spill på høyest mulig grafikk uten å bruke altfor mye penger på det, aner ikke hva budsjettet mitt er på siden jeg tenker jeg kjøper en del nå, en senere og så videre. Vil det si at du skal bruke 8500kr på alt resterende? Eller skal du kjøpe mer senere, litt etter litt ? Lenke til kommentar
42 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Vil kunne kjøre spill på høyest mulig grafikk uten å bruke altfor mye penger på det, aner ikke hva budsjettet mitt er på siden jeg tenker jeg kjøper en del nå, en senere og så videre. Vil det si at du skal bruke 8500kr på alt resterende? Eller skal du kjøpe mer senere, litt etter litt ? Tenker at om jeg kjøper en og en del så blir de fortere utdatert ettersom at det kommer nye og bedre komponenter hele tiden (tror jeg). Likevel kjøper jeg gjerne en og en del så lenge jeg vet at det ikke er på veg en nyere en som jeg heller burde kjøpe. Litt og litt blir det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå