brekke99 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei! jeg har et problem jeg ikke skjønner bære av har bygget meg en ny pc og alt gikk bra begynte og installere windows 7 og kom nesten helt i mål så kom det opp en feil melding (problemer med sluttføringen av installeringen) så jeg begynte på nytt med installeringen og når installeringen var halv ferdig slo datan seg av, nå vil den ikke starte igjen noen som har noen ide om hva som kan være galt? på forhånd takk Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ta ut hk og boot utenfor kabinettet for å utelukke kortslutning. Har du gpu i cpu så slipper du montere på gpu utenfor kabinett. Lenke til kommentar
brekke99 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Ta ut hk og boot utenfor kabinettet for å utelukke kortslutning. Har du gpu i cpu så slipper du montere på gpu utenfor kabinett. Det funket ikke det heller Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Boot bare PSU med en binders. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLp8E0Q2R8db3tFNIXHQhTuFazLTy0BhITPFwRuJjPVhqetZhuGZcjb9JH Booter den så funker den nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå