LikaDuSuppe? Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei Jeg hører mye på musikk og jeg vurderer å kjøpe meg dette lydkorte her : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343991#reviews Kommer det til å gjøre noe forskjell ? Hovedkort : http://micro.msi.com/mc2/products_marshal.php Takker for svar! Lenke til kommentar
process Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Forskjell ja. I hvilken grad avhenger av kvaliteten på musikken din og anlegget det er tilkoblet Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nå er det ikke mange integrerte lydkort som er bedre enn det som er på trådstarters hovedkort, så det vil begrense den opplevde forskjellen i lydkvalitet noe Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 SÅ lenge du ikke har VIA integrert lyd trenger du ikke ekstra lydkort. Def leste bra kort har enten Realtek ALC8xx som er bra til lydavspilling, eller creative som ditt har. Som nevnt er det et av de bedre integrerte lydkort som står på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
LikaDuSuppe? Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Åja Takk for svar Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Åja Takk for svar Hva skal du bruke lydkortet til? Spill, musikk, film? Har du dyre høytalere og/eller headset? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg har et Beyerdynamic DT770 Pro 80Ohm headset, og forskjellen når jeg også tok i bruk et Asus Xonar Essence STX lydkort var dag og natt. Til noen som har et bra headsett, og som hører på musikk, så nøler jeg ikke med å anbefale det lydkortet. Driverene til Asus er kanskje ikke det beste som har blitt laget, men utenom det så vil jeg faktisk si at lydkortet er perfekt. Har ikke angret ett sekund på at jeg valgte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå