:utakt Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Søk opp Sonic 2 hd på youtube ... Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Glemte helt ut at jeg lagde denne tråden ser dere nevner mange gode spill jeg husker, Spesielt den boken med tips JLa snakker om husker jeg godt, søskenbarnet mitt hadde denne og vi siklet over Toe jam and Earl blandt annet, mens vi spilte Hulk. en kompis av meg eiger en Master System, så for gamle dagers skyld kjøpte vi Lillehammer OL spillet, fikk det i posten idag. Har også gått til inkjøp av diverse andre spill den siste tiden: Castle of Illusions QuackShot Kid Chameleon Mortal Kombat Mortal Kombat II Rocket Knight Adventures featuring Sparkster Altered Beast Alex Kidd and the Enchanted Castle Earthworm Jim Ser dere nevner James Rolfe. denne mannen er inspirasjonen min for å samle på retro konsoller planlegger for nå å samle inn Sega sine konsoller, Saturn og Dreamcast, så om noen vet om noen som er i marked for å selge sine Saturn og/eller Dreamcast konsoller. bare send dem min vei på [email protected] Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du liker James Rolfe burde du også sjekke ut Youtube-kanalene til Happy Console Gamer og Pete Dorr. De har noen heftige samlinger med masse retro, og selvfølgelig Sega. De er også mindre teatralske enn James Rolfe; mer rett på sak om selve spillene og minimalt med alt surret Rolfe har i episodene sine. (Men ikke misforstå; jeg har sett episodene til James Rolfe opp til flere ganger. De om Ninja Gaiden og Castelevania-spillene er kanskje de beste etter min mening). Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Hmm har ikke sett noe særlig til dem, skal se om jeg ikke får tatt meg tid snarest:) Takk for tipset Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ah Sega Mega Drive... der min "spillkarriere" startet Sonic spillene var awesome Bonanza bros (Klem flat baki døra) Som jeg og tremeningen brukte å si Hadde/har ganske mange spill til den, må nesten lete etter de snart. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Har faktisk en ubrukt Sega Mega Drive med åtte ubrukte spill liggende hjemme nå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Tar den jeg. 200kr, en Cherry Coke og 2 pakke hubba bubba skal du få. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Betalte faktisk ikke mer enn 500 kr med gratis frakt fra Ebay, og de har fremdeles flere til samme pris. Ubrukt såklart. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Nais, link? Eu power? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det er PAL, så den er europeisk. http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-BOXED-SEGA-GENESIS-MEGA-DRIVE-2-CONSOLE-/181013758714?pt=UK_VideoGames_VideoGameConsoles_VideoGameConsoles&hash=item2a2542c2fa Prisen er justert opp til 600 kr, men det er allkevel småtteri for en så sjelden konsoll, ihvertfall ubrukt. Har nylig kjøpt min tredje. To er solgt, og én beholder jeg selv som et samleobjekt. Samme selger har også ubrukte PAL-spill til konsollen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Spilte mye Sega Mega Drive til bekjente da jeg var liten. Har aldri eid en selv, men har nå gått på shopping spree på ebay. Venter på: Sega Mega Drive (1) (komplett med manualer, eske) med to originale kontrollere. (Sonic-pakken) RGB-kabel To forlengelseskabler til håndkontrollene. Sonic 1 (CIB) Sonic 2 (CIB) Sonic 3 (CIB) World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck (CIB) Rocket Knight Adventures (CIB) Samt Killer Instinct (CIB) til min SNES! @^Th0mas^: Den maskinen er den asiatiske versjonen av Mega Drive 2. Var på nippet til å kjøpe en selv, men jeg fant ut at jeg ville ha den første originale europeiske modellen i første omgang! Endret 20. november 2012 av razh0r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Spilte mye Sega Mega Drive til bekjente da jeg var liten. Har aldri eid en selv, men har nå gått på shopping spree på ebay. Venter på: Sega Mega Drive (1) (komplett med manualer, eske) med to originale kontrollere. (Sonic-pakken) RGB-kabel To forlengelseskabler til håndkontrollene. Sonic 1 (CIB) Sonic 2 (CIB) Sonic 3 (CIB) World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck (CIB) Rocket Knight Adventures (CIB) Samt Killer Instinct (CIB) til min SNES! @^Th0mas^: Den maskinen er den asiatiske versjonen av Mega Drive 2. Var på nippet til å kjøpe en selv, men jeg fant ut at jeg ville ha den første originale europeiske modellen i første omgang! Men skal man kjøpe disse ny tar folk gjerne over 5000 kr for disse. Asiatisk eller ikke, den kjører PAL på lik linje med den europeiske. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det er ikke helt sant, det ligger mange på ebay, til $100 ca. Fant en på Finn.no også, til 1500kr. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37872422 http://www.ebay.com/...=item2a2542c2fa "More than 10 available" Endret 20. november 2012 av razh0r Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Damn you, da bestilte jeg Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Gått det har vært litt aktivitet her inne, Ser mange har gode minner og valgt å ta opp igjen bruken. Ebay har vært en gullgruve for meg personlig. Siden siste oppdatering har jeg gått til innkjøp av litt flere spill Disney's Aladdin Disney's Lion King NBA JAM Tournament Edition Ayrton Senna's Super Monaco GP II James Pond 2: Codename Robocod Alle bortsett fra NBA JAM er spill jeg spilte når jeg var mindre, og har brakt tilbake mye minner Etter at LevelUp på VGTV hadde sin retro inlegg om Sonic 3 og Knuckles er det hovedsakelig det som har stått i toploaderen i det siste. Jeg viste ikke at dette var den ultimate kombinasjonen for sonic spillene siden du da får spille gjennom alle banene fra både Sonic 3 og Sonic and Knuckles som Sonic, Sonic & Tails, Tails eller Knuckles, Noe som gjorde spillopplevelsen så mye bedre. Brukt en del tid på segaen i det siste. og må si det gjør godt, er litt oppstarts problemer fra tid til annen. regner med det er pin connectoren som er slitt, skal se hvor vanskelig det er å bytte denne ved en anledning, så skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har en 1er megadrive med mastersystem adapteren og en liten retro sak jeg kjøpte på gamestop med noen innebygde megdrive spill med 2 kontrollere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå