Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Glemte helt ut at jeg lagde denne tråden

ser dere nevner mange gode spill jeg husker, Spesielt den boken med tips JLa snakker om husker jeg godt, søskenbarnet mitt hadde denne og vi siklet over Toe jam and Earl blandt annet, mens vi spilte Hulk.

en kompis av meg eiger en Master System, så for gamle dagers skyld kjøpte vi Lillehammer OL spillet, fikk det i posten idag.

Har også gått til inkjøp av diverse andre spill den siste tiden:

Castle of Illusions

QuackShot

Kid Chameleon

Mortal Kombat

Mortal Kombat II

Rocket Knight Adventures featuring Sparkster

Altered Beast

Alex Kidd and the Enchanted Castle

Earthworm Jim

Ser dere nevner James Rolfe. denne mannen er inspirasjonen min for å samle på retro konsoller

planlegger for nå å samle inn Sega sine konsoller, Saturn og Dreamcast, så om noen vet om noen som er i marked for å selge sine Saturn og/eller Dreamcast konsoller. bare send dem min vei på [email protected]

Lenke til kommentar

Hvis du liker James Rolfe burde du også sjekke ut Youtube-kanalene til Happy Console Gamer og Pete Dorr. De har noen heftige samlinger med masse retro, og selvfølgelig Sega. De er også mindre teatralske enn James Rolfe; mer rett på sak om selve spillene og minimalt med alt surret Rolfe har i episodene sine.

(Men ikke misforstå; jeg har sett episodene til James Rolfe opp til flere ganger. De om Ninja Gaiden og Castelevania-spillene er kanskje de beste etter min mening).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er PAL, så den er europeisk.

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-BOXED-SEGA-GENESIS-MEGA-DRIVE-2-CONSOLE-/181013758714?pt=UK_VideoGames_VideoGameConsoles_VideoGameConsoles&hash=item2a2542c2fa

Prisen er justert opp til 600 kr, men det er allkevel småtteri for en så sjelden konsoll, ihvertfall ubrukt. Har nylig kjøpt min tredje. To er solgt, og én beholder jeg selv som et samleobjekt. Samme selger har også ubrukte PAL-spill til konsollen.

Lenke til kommentar

Spilte mye Sega Mega Drive til bekjente da jeg var liten. Har aldri eid en selv, men har nå gått på shopping spree på ebay.

Venter på:

Sega Mega Drive (1) (komplett med manualer, eske) med to originale kontrollere. (Sonic-pakken)

RGB-kabel

To forlengelseskabler til håndkontrollene.

Sonic 1 (CIB)

Sonic 2 (CIB)

Sonic 3 (CIB)

World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck (CIB)

Rocket Knight Adventures (CIB)

Samt Killer Instinct (CIB) til min SNES! :)

@^Th0mas^:

Den maskinen er den asiatiske versjonen av Mega Drive 2. Var på nippet til å kjøpe en selv, men jeg fant ut at jeg ville ha den første originale europeiske modellen i første omgang!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Spilte mye Sega Mega Drive til bekjente da jeg var liten. Har aldri eid en selv, men har nå gått på shopping spree på ebay.

Venter på:

Sega Mega Drive (1) (komplett med manualer, eske) med to originale kontrollere. (Sonic-pakken)

RGB-kabel

To forlengelseskabler til håndkontrollene.

Sonic 1 (CIB)

Sonic 2 (CIB)

Sonic 3 (CIB)

World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck (CIB)

Rocket Knight Adventures (CIB)

Samt Killer Instinct (CIB) til min SNES! :)

@^Th0mas^:

Den maskinen er den asiatiske versjonen av Mega Drive 2. Var på nippet til å kjøpe en selv, men jeg fant ut at jeg ville ha den første originale europeiske modellen i første omgang!

Men skal man kjøpe disse ny tar folk gjerne over 5000 kr for disse. Asiatisk eller ikke, den kjører PAL på lik linje med den europeiske.

Lenke til kommentar

Gått det har vært litt aktivitet her inne, Ser mange har gode minner og valgt å ta opp igjen bruken. Ebay har vært en gullgruve for meg personlig. Siden siste oppdatering har jeg gått til innkjøp av litt flere spill

Disney's Aladdin

Disney's Lion King

NBA JAM Tournament Edition

Ayrton Senna's Super Monaco GP II

James Pond 2: Codename Robocod

Alle bortsett fra NBA JAM er spill jeg spilte når jeg var mindre, og har brakt tilbake mye minner

Etter at LevelUp på VGTV hadde sin retro inlegg om Sonic 3 og Knuckles er det hovedsakelig det som har stått i toploaderen i det siste. Jeg viste ikke at dette var den ultimate kombinasjonen for sonic spillene siden du da får spille gjennom alle banene fra både Sonic 3 og Sonic and Knuckles som Sonic, Sonic & Tails, Tails eller Knuckles, Noe som gjorde spillopplevelsen så mye bedre.

Brukt en del tid på segaen i det siste. og må si det gjør godt, er litt oppstarts problemer fra tid til annen. regner med det er pin connectoren som er slitt, skal se hvor vanskelig det er å bytte denne ved en anledning, så skal holde dere oppdatert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...