LikaDuSuppe? Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei Jeg har en Corsair 1200w Strømmforsyning. Jeg trenger ein ledning som jeg kan bruke til Gtx580. Jeg har en 6 pin som er meningen til skjermkort men strømforsyningen min har bare 8 pin inganger. Så jeg lurer på om det finns en 6 - 8 pin adapter som 8 pin i strømforsyningen og 6 pin til 6 pin i adapter åsså 6 og 8 pin til Skjermkortet. Den eneste plassen jeg kan kjøpe den lednigen er på corsair.com http://www.corsair.com/en/professional-series-gold-ax1200-individually-sleeved-modular-cables-black.html Men da må jeg bruke 1500 på 1 ledning. Så jeg lurte på om det finnes en plass jeg kan kjøpe denne ledninga seperat eller om det finnes en adapter. Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det følger da med mere en nok 6/8 pin kontakter for de fleste oppsett. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En AX1200 har 6x 6+2-PCIe Lenke til kommentar
okwepeokwe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Har selv ax750 og der er det 6+2 pin pci-e kabler. Så du bruker både 2pin og 6pin som blir 8pin til sammen. Det du har linka til er akkurat det samme som du har fra før av. Endret 5. juli 2012 av okwepeokwe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå