Jan Erik Engan Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Motorveibrua II Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Enda et stilig bilde fra brua - vet sannelig ikke hvilket jeg foretrekker, men her liker jeg i alle fall godt lyset og det at litt av den fine himmelen kommer frem. Har også sans for kompen her, hvor vi ser rett frem og inn i svingen. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fint bilde/lys/farger og komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Liker de symmetriske linjene - flotte farger og god skarphet, pluss et stilig motiv! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Enda et stilig bilde fra brua - vet sannelig ikke hvilket jeg foretrekker, men her liker jeg i alle fall godt lyset og det at litt av den fine himmelen kommer frem. Har også sans for kompen her, hvor vi ser rett frem og inn i svingen. Takker,) Fint bilde/lys/farger og komp. Takker;) Liker de symmetriske linjene - flotte farger og god skarphet, pluss et stilig motiv! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg