Øystein Brembo Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Love the planet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fint sommerbilde - jeg liker godt utsnittet, fargene, lyset - ja, hele stemningen i bildet. Du kunne kaskje hatt litt mer luft i høyre side og i toppen, men det fungerer veldig fint som det er også. Litt irriterende med det vesle hvite som stikker opp av gresset i venstre hjørne, men det er nå veldig pirkete,da. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Fint sommerbilde - jeg liker godt utsnittet, fargene, lyset - ja, hele stemningen i bildet. Du kunne kaskje hatt litt mer luft i høyre side og i toppen, men det fungerer veldig fint som det er også. Litt irriterende med det vesle hvite som stikker opp av gresset i venstre hjørne, men det er nå veldig pirkete,da. Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg liker slike kutt som utfordrer kantene og kansje irriterer noen Nede var det noe jeg helst ikke ville ha med og følte samtidig jeg ikke kunne kutte mer på grunn av helheten. Photoshop, for å fjerne ting jeg ikke liker, bruker jeg ikke så det blir som det blir. Mine bilder er stort sett øyeblikksbilder som taes i brøkdelen av ett sekund, hvor det er liten tid til å tenke seg om. Uansett TAKK Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Fint sommerbilde - jeg liker godt utsnittet, fargene, lyset - ja, hele stemningen i bildet. Du kunne kaskje hatt litt mer luft i høyre side og i toppen, men det fungerer veldig fint som det er også. Litt irriterende med det vesle hvite som stikker opp av gresset i venstre hjørne, men det er nå veldig pirkete,da. Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg liker slike kutt som utfordrer kantene og kansje irriterer noen Nede var det noe jeg helst ikke ville ha med og følte samtidig jeg ikke kunne kutte mer på grunn av helheten. Photoshop, for å fjerne ting jeg ikke liker, bruker jeg ikke så det blir som det blir. Mine bilder er stort sett øyeblikksbilder som taes i brøkdelen av ett sekund, hvor det er liten tid til å tenke seg om. Uansett TAKK :)Ja, jeg ser hva du mener og har absolutt sansen for det, alt sammen - synes du har lykkes veldig godt med det å formidle øyeblikket. Og kuttet i hjørnet jeg nevner virker irriterende, som du sier, men det skaper også dynamikk og spenning. Fint sommerbilde - jeg liker godt utsnittet, fargene, lyset - ja, hele stemningen i bildet. Du kunne kaskje hatt litt mer luft i høyre side og i toppen, men det fungerer veldig fint som det er også. Litt irriterende med det vesle hvite som stikker opp av gresset i venstre hjørne, men det er nå veldig pirkete,da. Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg liker slike kutt som utfordrer kantene og kansje irriterer noen Nede var det noe jeg helst ikke ville ha med og følte samtidig jeg ikke kunne kutte mer på grunn av helheten. Photoshop, for å fjerne ting jeg ikke liker, bruker jeg ikke så det blir som det blir. Mine bilder er stort sett øyeblikksbilder som taes i brøkdelen av ett sekund, hvor det er liten tid til å tenke seg om. Uansett TAKK :)Ja, jeg ser hva du mener og har absolutt sansen for det, alt sammen - synes du har lykkes veldig godt med det å formidle øyeblikket. Og kuttet i hjørnet jeg nevner virker irriterende, som du sier, men det skaper også dynamikk og spenning. Ja, jeg ser hva du mener og har absolutt sansen for det, alt sammen - synes du har lykkes veldig godt med det å formidle øyeblikket. Og kuttet i hjørnet jeg nevner virker irriterende, som du sier, men det skaper også dynamikk og spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg