Gå til innhold

Kjøpe gaming utstyr i Norge

Kjøp av gaming utstyr i Norge  

8 stemmer

1. 1. Ville du kjøpt gaming utstyr fra en norsk nettbutikk som spesialiserer seg på dette istedet for fra utland?

• ya!
      3
    • nichnich (kjøper heller fra utland eller produsent)
      1
    • kún hvis priser, leveringstid eller fraktkostnader er betydelig lavere
      4
    • kún hvis anbefalt av en bekjent
      0

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit.

Spørsmål til alle gamere og vel, alle her på tek forumene med andre ord '=D

I Norge har vi jo da ingen nisjé nettbutikk som spesialiserer i gaming utstyr. Har en elkjøp og en spaceworld som har noen artikler, men mangler utvalg og

kompetanse.

Enkelt og greit igjen: Ville DU kjøpt gaming utstyr fra en eventuell norsk nettbutikk istedet for å kjøpe direkte fra produsent(razer, steelseries, logitech,

roccat osv.) eller fra amazon og ebay?

Priser matcher selvfølgelig priser fra produsent, samtidig som leveringstid og frakt er selvføgelig betydelig lavere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye av dette har jo forhandlere som komplett/dustin osv allerede?

Handler stort sett hos disse grunnet soloditet, service og leveringskvalitet/pris.

Komplett har få artikler. Ville jo tro at folk ønsker en butikk som har det meste innenfor gaming utstyr slik at du får oversikt over hvilke valgmuligheter, speccs og priser du kan velge imellom?

Komplett er en kjempebutikk though, kjøpt mye der selv.

Dustin hadde visst en del gaming artikler, men jeg tar for meg om folk er innstilt på å handle fra Norge, ikke Sverige^^ Det er hundrevis av butikker i utlandet som selger gaming utstyr selvføgelig.

Endret av morningsduder
Lenke til kommentar

Så lenge butikken sender til norge med norske fraktpriser/leveringstider/reklamasjon/returtider og følger norsk reklamasjonsrett har jeg ingen problemer med at lageret ligger i et annet land.

Så langt er det eneste "gamer" utstyret jeg ikke har funnet et bigfoot killer n 1102 trådløst nettverkskort, dette finner jeg ikke engang på ebay.

Lenke til kommentar

Så lenge butikken sender til norge med norske fraktpriser/leveringstider/reklamasjon/returtider og følger norsk reklamasjonsrett har jeg ingen problemer med at lageret ligger i et annet land.

Så langt er det eneste "gamer" utstyret jeg ikke har funnet et bigfoot killer n 1102 trådløst nettverkskort, dette finner jeg ikke engang på ebay.

http://www.fortnaxno...d=15&Itemid=110

Bare shippe til jetcarrier eller lignende.. får alltids tak i det.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...