voice- Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Har per i dag en Samsung Blu-Ray Home Cinema System (BD-C7500) som jeg fikk i gave fra svigers. Den er en fabelaktig boks som gjør utrolig mye rart, men er helt elendig som Blu-Ray-spiller. Den kan ikke komme seg gjennom en film uten å måtte slår av og på igjen for å stoppe hakking. Så jeg ser etter noe annet. Her er ønskelisten: Minst 2 HDMI inn-porter så jeg får kjørt Xbox og TV-signal gjennom samme boks og kompensere for en i så måte begrenset TV. Helst et helt usynlig operativsystem. Hvis jeg aldri ser produsentens logo på skjermen min er det helt topp. Dersom den absolutt må på internett (og jeg forstår at alle ting MÅ på internett i disse dager) bør den ha WiFi. Gjerne AUX inn. Prisen bør være så lav som mulig, gjerne under 2000,- Til tross for dette må den ha film som sitt bruksområde nummer én. Håper noen har gode forslag. Endret 17. juni 2012 av voice- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Selv de billigste apparater skal fungere uten å restartes for å stoppe hakking. Hvor gammelt er apparatet? Prøv å kontakte butikken. Du kan ha krav på reparasjon eller nytt apparat. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Selv de billigste apparater skal fungere uten å restartes for å stoppe hakking. Hvor gammelt er apparatet? Prøv å kontakte butikken. Du kan ha krav på reparasjon eller nytt apparat. Dessverre er ikke det et alternativ. Fått av svigers som har fått av noen, hvor det er kjøpt til å begynne med skal fuglene vite. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kjipt. Når man gir bort dyr elektronikk i gave, synes jeg man burde gi bort kvitteringen også, sånn at mottakeren har rettighetene i behold ved reklamasjon. Noen er livredd for at gavens mottaker skal finne ut prisen. Men når vi snakker om masseprodusert elektronikk, er ikke prisen hemmelig uansett. Det står på Prisjakt hva den spesifikke modellen kostet. Har du prøvd å oppdatere firmwaren på den spilleren du har? Det er surt å måtte betale for ny. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Problemet med bluray at de stadig legger til nye ting, kjøpte an panny 110 i forige måned som nekter å spille av hugo 3d heldigvis for 30dagersen på elkjøp fikk jeg tak i en ny spiller som tok filmen. At gammle bd spillere ikke tar nye filmer er et kjent fenomen Endret 17. juni 2012 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå