trynje Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei! Skal snart rotfylle en tann, og lurte på om det er mulig å høre på musikk hos tannlegen? Har hørt at prosedyren tar en time, så kan være greit med litt musikk på øret... Noen som har noen som helst erfaring med dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Ta med deg musikkspilleren og spør. Får du et nei så er det ikke noe verre enn å putte det tilbake i lommen. Endret 17. juni 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Marte Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Venninen min har veldig tannlegeskrekk og har alltid med seg musikk på øret når hun er der. Hennes tannlege har ikke noe imot, men spør før de begynner så ville jeg tro det skulle gå greit. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg vet i alle fall at på en del (ortopediske) operasjoner på sykehus får pasienten (som ikke er i full narkose) tildelt musikkspiller med ørepropper/hodetelefoner for å slippe å høre på de (til dels) makabre lydene av hamring og borring i ben/skjelett m.m. Jeg er dog mer usikker på om dette går like greit hos tannlegen da han/hun i regelen sitter bak hodet til pasienten og om da eventuelle hodetelefoner/ørepropper kan/vil være fysisk i veien for tannlegen. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg hører alltid på musikk hos tannlegen. Tar med ipoden min. Tannlegen min foreslo selv musikk da jeg kom dit første gangen, og han har faktisk en cd-spiller liggende til de som ønsker å bruke det. Bare pass på at du ikke har så høy lyd at du ikke hører "gap opp" og "skyll ut". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå