Gå til innhold

Forandrer mening om overklokking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm... Hva skal jeg si.

På tide?

 

Men her lukter det svidd CPU... :grumpy:

 

Dette har Intel gjort kun for å tjene penger i den resterende delen av markedet hvor overklokkerne sitter. Jeg kjøper garantert ikke et Intel hovedkort for det.

 

De legger sikkert inn en "maks FSB" sperre alikevel... :cry:

Lenke til kommentar

Tøft! Dette er noe jeg savner fra AMD nå :D

 

Nei, sjansene bare øker og øker for at mine neste CPU blir en P4, om et års tid eller mer. Sikkert mer. *sukk*. Nå trenger vi bare et skikkelig prisfall på prosessorene slik at det blir mulig å kjøpe de uten å blakke seg helt..

Lenke til kommentar
Hmmmm... Hva skal jeg si.

På tide?

 

Men her lukter det svidd CPU... :grumpy:

 

Dette har Intel gjort kun for å tjene penger i den resterende delen av markedet hvor overklokkerne sitter. Jeg kjøper garantert ikke et Intel hovedkort for det.

 

De legger sikkert inn en "maks FSB" sperre alikevel... :cry:

Utrolig hvor negative enkelte er mot Intel. Uansett hva Intel gjør, så er det galt i enkeltes øyne :-? Tror du ikke at AMD lager prosessorer for å tjene penger da :roll:

Lenke til kommentar

Er vel ikke så rart at vi er skeptiske?

Jeg kommer også til å vente med å se hvordan det fungerer i praksis før jeg gir Intel så mye som en liten pluss i margen i denne saken.

Nå kjører jeg P4 selv, og har ikke noe imot Intel, men d r prinsippet som gjelder; Hvordan ting annonseres og hvordan de fungerer i praksis er ofte to vidt forskjellige ting...

Lenke til kommentar
Er vel ikke så rart at vi er skeptiske?

Jeg kommer også til å vente med å se hvordan det fungerer i praksis før jeg gir Intel så mye som en liten pluss i margen i denne saken.

Nå kjører jeg P4 selv, og har ikke noe imot Intel, men d r prinsippet som gjelder; Hvordan ting annonseres og hvordan de fungerer i praksis er ofte to vidt forskjellige ting...

 

Hva er foskjellen da??, Holder ikke Intel hva de lover??

 

Men hva er det somgjør AMD så mye bedre enn Intel?

Lenke til kommentar
Er vel ikke så rart at vi er skeptiske?

Jeg kommer også til å vente med å se hvordan det fungerer i praksis før jeg gir Intel så mye som en liten pluss i margen i denne saken.

Nå kjører jeg P4 selv, og har ikke noe imot Intel, men d r prinsippet som gjelder; Hvordan ting annonseres og hvordan de fungerer i praksis er ofte to vidt forskjellige ting...

 

Hvorfor se så negativt på det, Intel prøver jo i det minste å lage et program for overklokking.

Også kan jeg huske at de sa --->"Intel Desktop Control Center" er navnet på programvaren, som trolig kun vil fungere på Intels egne hovedkort<--- og ikke --->"Intel Desktop Control Center" er navnet på programvaren, som kun vil fungere på Intels egne hovedkort"<---

 

Syenes Intel er bra jeg

Lenke til kommentar
Er vel ikke så rart at vi er skeptiske?

Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg ser ikke noen grunn til hvorfor man skal være så skeptisk til Intel. Har hatt Intel i mange år og er svært fornøyd med det. Men det er/var ikke meningen å skape noen diskusjon om hva som er best av Intel/AMD. Synes bare at mange er svært raske med å slenge dritt om Intel. Jeg liker Intel sine produkter veldig godt, men bruker ikke å svartmale AMD av den grunn.

 

Men over til det egentlige emnet. Dette ser jo lovende ut. Gleder meg til å teste dette programmet :)

Lenke til kommentar
Er vel ikke så rart at vi er skeptiske?

Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg ser ikke noen grunn til hvorfor man skal være så skeptisk til Intel. Har hatt Intel i mange år og er svært fornøyd med det. Men det er/var ikke meningen å skape noen diskusjon om hva som er best av Intel/AMD. Synes bare at mange er svært raske med å slenge dritt om Intel. Jeg liker Intel sine produkter veldig godt, men bruker ikke å svartmale AMD av den grunn.

 

Men over til det egentlige emnet. Dette ser jo lovende ut. Gleder meg til å teste dette programmet :)

 

Jeg har oxo, som TIDLIGERE sagt, Intel, og er godt fornøyd med det. Sitter på en 1.6A, den mest overklokkbare cpuen i historien, så jeg er godt fornøyd. Men dette var da heller ikke poenget. Poenget mitt er at jeg har lært å ta slike annonseringer med en klype salt, om de så måtte komme fra Intel, AMD, Al Quaida eller bestefar.

Men at det VIRKER lovende, det kan vi vel være enige om.

Lenke til kommentar
Kortere levetid på overklokked cpu gir mer penger i kassen på sikt.

 

Dust trur du ikke at amd også skal tjene penger og når man overklokker en amd får ikke de også kortere levetid JO MYE kortere.

 

Angrep meninger, ikke personer. Om en cpu feks. varer i 15år istedenfor 30år betyr ingenting. Kortere levetid pga overklokking betyr derfor ingenting. De tjener ikke penger pga kortere levetid, men de tjener mye på at folk kjøper deres cpu, noe mange gjør hvis overklokkingsegenskaper er gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...