svelemoe Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Eg har no kjøpt BlackWidow, er veldig fornøgd. Kan vere fordi det er det første mekaniske tastaturet eg har prøvd, men det har bra kvalitetsfølelse og god tastebelysning. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Fikk mitt MK-85 i dag, så sinnsykt deilig tastatur har jeg ikke vært borti på lang tid, oser kvalitet Kan varmt anbefales til alle som spiller FPS/MMO! Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 K90 er kjekt, men likte håndleddstøtten til K60 bedre. En god del støy fra tastaturet, kan fikses med o-ringer. Litt om kvaliteten: Første K60, returnert fordi bokstavene ble slitt bort, fikk et nytt K60 tilbake, etter 5 timer spilling var det tydelig at bokstavene kom til å viskes ut. Returnerte K60, ba om å få K90 i stede og fikk det, bakgrunnsbelysningen er veldig kjekk, men J, høyre Ctrl og numpad1 diodene er døde. Kommer til å returnere K90 når Corsair har laget en bedre revisjon av tastaturene. Tastene er lakkert sorte, og oppå der er det vel et "lag med bokstav", har aldri opplevd at taster blir utslitt på noe annet tastatur Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har nå hatt mitt Razor black widow noen måner og er utrolig godt fornøyd. Ja det bråker ein del når jeg skriver. Har ikke hatt noe problemre. Samboeren min tok litt tid å vende seg til lyden, men nå er hun også godt fornøyd. Anbefaler det på det varmeste. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Razer blackwidow er ett tastatur med latterlig dårlig byggekvalitet, og man bryter garantien om man fjerner tastene for å rengjøre det. Det er ikke å anbefale. Steelseries 6gv2 eller 7g er veldig solide tastatur med svarte cherry mx switcher. God byggekvalitet. Om du heller vil ha cherry mx reds vil jeg anbefale deg cm storm. Cm storm er tenkeyless, så det har ikke numpad, det gjør også at tastaturet blir mindre. Mer behagelig etter min mening, da hendene dine kommer nærmere hverandre på denne måten. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Har selv hatt MK-85 nå i noen dager, tar litt tid å bli vant til (mitt første mekaniske tastatur siden 3. klasse på barneskolen elns). Men må si at det er mye bedre å skrive på, man får en helt annen feedback (selv om bryterene er lineære) Man merker motstanden, og jeg har alt begynt å kunne skrive uten å trykke knappene helt ned. Spiller litt scII og faktisk har jeg klart å øke avg apm med omtrent 10 i løpet av et game. (og jeg spammer ingenting). Så alt i alt er jeg meget fornøyd med å byttet til et mekanisk tastatur, det tar dog litt tid å bli komfortabel med. Så ikke fortvil om du bomtrykker litt i starten (det gjelder sikkert alle mekaniske tastatur!) byggekvaliteten til mk-85 er helt topp! Står dønn solid på pulten, og knappene og håndledd støtten er veldig behaglig (spesielt teksturen, er liksom ikke helt plast aktig, og man blir ikke like klam ved langvarig bruk) Jeg anbefaler det på det sterkeste (og er super glad jeg kjøpte nytt før jeg skal skrive masteroppgaven til høsten! Tror det gjør jobben endel lettere og mer moro! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå