Foxuss Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei, jeg har et svært rart problem som skjedde når jeg reinstallerte Windows 7 pågrund av problemer med drivere. Jeg har en OCZ Agility 3. Etter installasjon har ssd'en blitt mye tregere. Den har faktisk gått fra 7,9 til 5,9 i Windows opplevelseindeks. Har noen en anelse hva som kan ha skjedd med Harddisken og hvordan jeg kanskje kan fikse dette problemet? Foxuss Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvor lenge har du hatt disken og hvor mange skriveoperasjoner har den utført i den tiden? Lenke til kommentar
Foxuss Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg fikk den vell for 3 uker siden. Alt hardware er nytt. Har faktisk ikke brukt SSD'en mye. Har brukt harddisk til lagring av spill og andre programmer som tar en del plass. Foxuss Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror ikke at du skal bry deg for mye om Windows opplevelseindeks. AS SSD ( nedlasting helt nederst ) forteller mye mere om hvor godt SSD'en yter. Kjør en test med programmet , og legg ut screenshot av testen. Dessuten bør du opplyse hva slags komponenter du har i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå