morgan_kane Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Ser skidrow har funnet en måte å emulere en virtuell server. Er det noen som har testet den? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har sett noen klipp på youtube av det. Ser absolutt ikke noe moro ut nei. Av det jeg har sett, så løper man rundt alene i starten av Act1, uten noen mobs, NPC eller noenting. Man kan heller ikke gå inn dører \ endre soner osv. Slik er det når en stor del av kildekoden hentes fra blizzard sine servere ;p Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Om man på en eller annen måte skulle klare å få det til å fungere, hva ville vitsen være? Man måtte jo uansett være online for å spille det? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Vitsen er vell at man skal slippe å være online, ettersom jeg har forstått dette så emulerer man serveren på sin egen PC? Også sparer man jo litt penger på å ikke kjøpe dette Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jaja, hver sin lyst. Jeg ser fortsatt ikke vitsen. Om det er så krise å måtte være online at man heller lager sin egen virtuelle server for å spille med seg selv offline har man problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå