Slettamann Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hvilken fugl?? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Dette bildet var i utgangspunktet slett ikke ment for publisering av noe slag; det er jo bare rot, gress og en henslengt søppelsekk. Samt en liten fugl på relativt lang avstand. Som jeg tok et par bilder av på ren refleks med den lengst tilgjengelige brennvidde. Det var først da jeg lastet opp bildene til PCn og fikk se de i stort format at jeg ble oppmerksom på den merkelige framtoningen. For meg ser det ut som om noen har hengt en slags "kongekappe" over en helt ordinær fugl:-). Men sånn er neppe virkeligheten. Dermed spør jeg: Hvilken fugl er egentlig dette? Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Synes det ser ut som ein Heilo Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 På ingen måte en fuglekjenner, men syntes det ligner en heilo. Synd du ikke fikk den litt nærmere da, også uten plasten Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Bingo! Takk til begge to:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg