kanelbolle Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Heisann Driver og vurderer å kjøpe meg et skjermkort til for å putte i SLI med mitt Zotac GeForce GTX 560 Ti AMP! 1GB (950 i klokkefrekvens) og lurer på om det vil gå greit å bruke et Zotac GeForce GTX 560 Ti OC+ 1GB (med 850 i klokkefrekvens), eller om jeg bør kjøpe en til av samme type? Hovedkortet mitt (Asus P8Z68-V PRO) støtter SLI så vidt jeg vet. Takk for svar, og beklager vis dette er et spørsmål jeg burde vært i stand til å "søke" meg frem til. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Du bør kjøpe samme type fordi: Skjermkortet på 950 vil størst sansynlig klokkes ned til 850. Sansynligheten for problemer økes ved forskjellige skjermkort. Men man kan fikse det til viss grad ved å oppgradere til nyeste drivere. Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Takk for svar Da kjøper jeg samme kort Du bør kjøpe samme type fordi: Skjermkortet på 950 vil størst sansynlig klokkes ned til 850. Sansynligheten for problemer økes ved forskjellige skjermkort. Men man kan fikse det til viss grad ved å oppgradere til nyeste drivere. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking. Endret 17. juni 2012 av phlake Lenke til kommentar
handir Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking. det er kanskje anbefalt, men den dagen jeg ser et oppsett som det dra rundt 800W fra veggen... den kommer ikke Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking. det er kanskje anbefalt, men den dagen jeg ser et oppsett som det dra rundt 800W fra veggen... den kommer ikke Min er 750W, så det bør gå som ei kule Bygde egentlig pcen for SLI, men ville vente til prisen gitt noe ned på skjermkortet. I stede gikk prisen på kortet opp!!! Det var jeg ikke forberedt på Lenke til kommentar
handir Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 GTX 660 kommer vel kanskje i løpet av et par måneder, så da er det mulighet for lavere priser, men det er kjedelig å vente. Jeg greier det ihvertfall ikke Lenke til kommentar
phlake Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking. det er kanskje anbefalt, men den dagen jeg ser et oppsett som det dra rundt 800W fra veggen... den kommer ikke Nei, det stemmer, men det er ikke spesielt gunstig å makse ut det psu klarer å levere. Kjipt hvis den ikke klarer å levere nok strøm i perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå