Gå til innhold

[Løst] SLI mellom 560 Ti OC og 560 ti OC AMP

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Driver og vurderer å kjøpe meg et skjermkort til for å putte i SLI med mitt Zotac GeForce GTX 560 Ti AMP! 1GB (950 i klokkefrekvens) og lurer på om det vil gå greit å bruke et Zotac GeForce GTX 560 Ti OC+ 1GB (med 850 i klokkefrekvens), eller om jeg bør kjøpe en til av samme type?

Hovedkortet mitt (Asus P8Z68-V PRO) støtter SLI så vidt jeg vet.

Takk for svar, og beklager vis dette er et spørsmål jeg burde vært i stand til å "søke" meg frem til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Da kjøper jeg samme kort :)

Du bør kjøpe samme type fordi:

1. Skjermkortet på 950 vil størst sansynlig klokkes ned til 850.
  2. Sansynligheten for problemer økes ved forskjellige skjermkort. Men man kan fikse det til viss grad ved å oppgradere til nyeste drivere.

Lenke til kommentar

Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking.

det er kanskje anbefalt, men den dagen jeg ser et oppsett som det dra rundt 800W fra veggen... den kommer ikke

Min er 750W, så det bør gå som ei kule ;)

Bygde egentlig pcen for SLI, men ville vente til prisen gitt noe ned på skjermkortet. I stede gikk prisen på kortet opp!!! Det var jeg ikke forberedt på :p

Lenke til kommentar

Har du stor nok strømforsyning til SLI? Over 700W er anbefalt uten overklokking.

det er kanskje anbefalt, men den dagen jeg ser et oppsett som det dra rundt 800W fra veggen... den kommer ikke

Nei, det stemmer, men det er ikke spesielt gunstig å makse ut det psu klarer å levere. Kjipt hvis den ikke klarer å levere nok strøm i perioder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...