IT_is_my_life Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei jeg har fått i oppgave å finne en online backupløsning til våre servere og It-utstyr. Vi trenger backup av SQL, Citrix Xen, Exchange og Sharepoint. I tillegg til fil backup seff. Vi har ca 5 TB med data og HP blade med 35 virtuelle server på 5 fysiske blade. Vi trenger også backup av ipads og laptoper til enkelte brukere som har en lei tendens til å miste disse på flyplasser og i taxier. (Forbanna selgere som tjener alt for mye) Vi har vurdert www.onlinebackupcompany.no, www.backup24.no, www.etera.no, www.innit.no og www.cloudbackup.no So far så er jeg mest imponert over hva www.etera.no har å tilby. Det virker som om at de har valgt www.asigra.com som backup plattform og det virker som om at det er kompatibelt med det meste. De sa meg ikke så veldig mye men etter å ha lest meg opp litt så ser det ut som at det er det beste alternativet. Har dere noe input og tips? Hva har dere valgt? Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Asigra er "the shit" - og de er veldig gode på å promotere sine features. Men det er dyrt! Veiledende pris er 10.000$ per forbrukt komprimert deduplisert TB i oppstartskost og deretter en fast årlig sum på 20% av oppstartskost. Deres 5TB vil i realiteten kanskje bli 2-3TB. Vi leverer online backuptjenester fra bl.a. Asigra og CrashplanProE. Grunnen til at vi leverer fra begge er fordi Asigra er - som nevnt - dyrt. Men for de som er ute etter en plattform for backup av alle enheter og systemer er det ingen tvil. Alternativet som det går mest av er Crashplan da de er billigere. Støtter dog ikke VM snapshot backup av xen eller mobile devices. Vi har også MDM om det skulle være intr for styring av iOS, Android og WME. Ta kontakt for mer info om du er intr. Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei. Du kan jo også titte på hva vi har å tilby. Se signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå