D02 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei! Det har seg slik at jeg har problemer med å slette hamachi, men alt blir ikke slettet:/ Jeg sitter på en macbook Pro 15" med osx lion. Har søkt litt rundt, men ingen av metodene jeg har funnet har hjulpet. Noen som vet hva problemet er, eller hva jeg kan gjøre? Trenger hjelp : ) Lenke til kommentar
NMTZ Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Heisann D02! Koffor vil du ha hamachi vekk fra pc'en? Er det plassmangler eller er det fordi hamachi er et r*va program? Har ikkje mac selv så vet ikkje om dette funker... Men uansett: Link1! Link2! -HW! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Hei. takk for svar : ) Grunnen er fordi hamachi er som du sier r*va, og det funker ikke for meg. Derfor vil jeg prøve å reinstalere det. Men som jeg har lest har de som lager hamachi fu*ka det til så du må gjøre mye rart for å få fjernet det, men ingen ting av det jeg har funnet har funket. Jeg vil slette det, for så å prøve å instalere det på nytt. Edit: begge de to linkene har jeg sett, men ingen funker Endret 16. juni 2012 av D02 Lenke til kommentar
NMTZ Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei, da vet ikkje eg. Er ikkje så glad i mac men glad for å hjelpe andre Lenke til kommentar
D02 Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Ser den Ingen andre som har opplevd det samme eller vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå