Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Samsung Galaxy 2 eller 3 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SGS3 er hypet i skyene og er egentlig ikke så god som alle skal ha det til. Joda, det er en av beste på markedet men spesifikasjonene er for gode for android. Når android ikke klarer det så er det ikke vits med så bra, derfor er den bedre på papiret enn IRL.

Jeg ville utvilsomt valgt S2 foran S3 med tanke på valuta for pengene. Har du mye penger så ville jeg valgt S3 men som mannen på gata hadde jeg kjøpt S2.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Jeg har S2, og er fornøyd.

Mitt viktigste krav er at den kjører nettleseren Dolphin, og det gjør den med glans.

Men den har ett stort minus: temmelig dårlig batteri.

En så kraftig mobiltelefon krever en del strøm. Men den varer bare såvidt en vanlig arbeidsdag hvis du er forsiktig med bruken.

Jeg vet ikke om batteriet på S3 er bedre.

Jeg er glad i min S3, men jeg skulle hatt bedre batteri.

Lenke til kommentar

Mitt viktigste krav er at den kjører nettleseren Dolphin, og det gjør den med glans.

En så kraftig mobiltelefon krever en del strøm. Men den varer bare såvidt en vanlig arbeidsdag hvis du er forsiktig med bruken.

Batteriet i S3 er strålende, det

Lenke til kommentar

Det er fint at du mener det.

Men vet du hvor bra det er, sammenlignet med min telefon?

Lenke til kommentar

Det er fint at du mener det.

Men vet du hvor bra det er, sammenlignet med min telefon?

Det er omtrent et døgn siden jeg ladet den sist. Idag har jeg brukt den i noen timer til surfing og spill, samt litt aktivitet i går kveld. Batteriprosenten er nå nede i 35%. Batteriet klarer fint noen dager i moderat bruk

Lenke til kommentar

S II har batteri på 1650 mha og S III 2100, det skulle utgjøre en 4-5 timers bruk. Min erfaring som har hatt S II og nå har S III er at dette stemmer :)

For deg som lurer på hvilken av de to du skal kjøpe så vil jeg klart anbefale S III om du har råd. Den er litt bedre på alle områder, HD skjerm med mer naturlig farger, raskere kamera med flere funksjoner,NFC, bedre versjon av TouchWiz, finere form (smaksak), varsellys, nye smartfunksjoner og bedre batteritid :)

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat S2, av en grunn. Prisen.

Ytelsesmessig Dual core VS quad core CPU med ICS utgjør ikke store forskjellen for mitt bruk. Testet det opp mot en kompis sin S3. Så hvis jeg sparer 2-3 tusen på noe som yter nesten like bra.. Så er jeg solgt!

Også synes jeg S2 har penere design!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Vil anbefale deg å stikke i butikken og prøve telefonen først. S3s skjerm er på 4,8" mens S2 er på 4,3. På papiret så virker kanskje ikke størrelseforskjellen så stor, men i hånden så blir den en helt annen. Personlig synes jeg min Xperia Arc er bittelitt i største laget ettersom jeg har små hender og kunne aldri tenkt meg S3, av nettopp den store størrelsen som grunnlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...