Gå til innhold

[LØST] Netbutikk å kjøpe kraftig strømadapter til PicoPSU fra? (12V 10A)

Anbefalte innlegg

Trenger et 12V 10 (120W) AC-adapter til en Pico-PSU jeg har på vei.

Man finner dem på ebay til under tohundrelappen, men iom. at dette vil være koblet til strømnettet 247/7, er jeg jo litt skeptisk til kvaliteten, selv fra en top rated seller. I tillegg bør det jo være CE-merket, og komme med CE-sertifikat på forespørsel. Derfor tenkte jeg det var bedre å finne en seriøs nettbutikk innen EU-området og kjøpe dette fra. Jeg har ikke funnet noen norske (nett)butikker som har noe sånt for en akseptabel pris.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte opp med å kjøpe et Originalt AC-adapter fra IBM. IBMs delenummer er 08K8208, og jeg kjøpte det fra en top rated seller lokalisert i USA. Frakten ble jo litt dyr da ($15), men 256NOK totalt er ikke så ille. Under mva-grensen, og mee pico PSU til rundt 160kr, har jeg en dønn stille htpc (minus en veldig stille casefan) for under 500kr. hadde blitt merkbart dyrere å få en tilsvarende vifteløs Flex ATX PSU (eller en Flex ATX PSU i det hele tatt.)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Endte opp med å kjøpe et Originalt AC-adapter fra IBM. IBMs delenummer er 08K8208, og jeg kjøpte det fra en top rated seller lokalisert i USA. Frakten ble jo litt dyr da ($15), men 256NOK totalt er ikke så ille. Under mva-grensen, og mee pico PSU til rundt 160kr, har jeg en dønn stille htpc (minus en veldig stille casefan) for under 500kr. hadde blitt merkbart dyrere å få en tilsvarende vifteløs Flex ATX PSU (eller en Flex ATX PSU i det hele tatt.)

Kan du linke til begge? Og de funker fortsatt?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...