Broseen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har en SE Ray som hele tiden maser om at appene mine har fått oppdateringer som kan lastes ned. Jeg er inne i Google Play og slår av auto oppdateringer, men den vil tydeligvis ikke høre. Gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Autooppdatering laster ned og installerer automatisk. Selv om denne er skrudd av så vil du få beskjed om at ny versjon er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kan du ikke skru av/på både varslinger og auto-oppdateringer under innstillinger i Google Play? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er et valg i Google Play (har versjon 3.5.19) hvor man kan velge om man skal bli varslet eller ikke: Men hvorfor vil du ikke ha siste versjoner installert? Det du kan gjøre er å slå av varslingen, men slå på auto-oppdateringen, da slipper du å foreta deg noe. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Takk, da prøver jeg det. Hvis det skjer uten noe mas, så er det greit. Jeg får vel opp hva som er oppdatert, så kanskje like greit å slå den av. Men "viktige" apper bør kanskje ha oppdatering på pga sikkerhet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 ...problemet vil jo da helt klart oppstå i det noen oppdager et sikkerhetshull i en av applikasjonene og tar over telefonen din. Spesielt hvis dette hullet har blitt patchet før telefonen ble utnyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå