LVS Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei Skla kjøpe meg mobil og har ikkje satt meg så mykje inn i det, men lurte på kva mobil dere vil anbelfale meg til under 2k. Ka bør eg velge? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Jeg vill anbefale LG Optimus 2X den koster rett under 2000 Kr på de biligste butikkene og er Kraftigere enn iPhone 4s. Vist du vill ha støre skjerm enn 2X og Android 4 så ville jeg valgt LG Optimus L7 til Ca samme pris. ellers er L7 svakere enn 2X. Endret 17. juni 2012 av Leseren Lenke til kommentar
LVS Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Då går eg nok for LG Optimusen, men eg har alltid trudd at det var Samsung galaxyane som var så bra, men dei er vel kasnkje litt over denne prisen? 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke ZTE Blade II? Svært mye for pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kan du tenke deg Windows Phone? Samsung Omnia W er et godt alternativ: http://www.prisjakt.no/search.php?query=omnia+w Litt over 2k akkurat nå, men var ca 1800 forrige uke. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Då går eg nok for LG Optimusen, men eg har alltid trudd at det var Samsung galaxyane som var så bra, men dei er vel kasnkje litt over denne prisen? Må nok opp i rundt 3000 + for en Galaxy S2. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kan anbefale Samsung Galaxy S5. Fikk min veldig billig (den er ikke dyr i utgangspunktet) hos netcom for et par måneder siden hvertfall! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 jeg kjøpte meg nettopp en sony st15i til 990kr, den ble oppdatert til ICS 1 dag etter jeg fikk den også. men det er vist noen som har problemer med wifi. selv har ikke jeg merket noe. den oppfylte mine krav som var at den skulle være mindre en min desire, ikke være tregere, og skulle være billig samt ikke bruke sony sin m2 minnekort =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå