tomacro Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei får feilmelding med hard disk error hard disk check has detected an immenent faliure Disk 1 (0301) system diagnostice enter - confirm startup jeg har kun tatt et dårlig bilde med tlf,så får ikke med meg alt som står der enda,der jeg desverre er i utlandet og har litt dårlig tid Men vet noen hva jeg kan gjøre med dette? Jeg får gått inn på pcen,men kjipt med slike feil Mvh Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er det en HP maskin? Jeg anbefaler å ta maskinen med (eller sende) til et autorisert verksted. Hardisk-feil er skumle saker. Sørg for hyppig backup av viktige filer. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Er det en HP maskin? Jeg anbefaler å ta maskinen med (eller sende) til et autorisert verksted. Hardisk-feil er skumle saker. Sørg for hyppig backup av viktige filer. hei,det er en HP envy. Du tror ikke jeg kan få fikset dette selv? Tingen er at jeg får vært på pcen:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå