Heimdalen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei, kan hende denne er plasser i feil forum, men dette er det nærmeste jeg kom. Jeg skulle logge på e-postkontoen min for 15 min siden ( Hotmail konto) og fant ut at denne har nylig blitt blokkert, altså innenfor 12 timer, jeg får beskjed at jeg kan sende en aktiveringskode til en e-postbruker som jeg registrerte når jeg laget den, men når jeg opprettet denne kontoen var jeg rundt 9 år gammel, altså den kontoen som står der er bare noe tull som jeg skrev ned. Hvordan er det mulig å få låst opp denne? dette er den kontoen jeg bruker til alt, og jeg vil IKKE lage ny. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Her har vel noen du kjenner prøvd å gjette passordet ditt flere ganger? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Det vet jeg ikke, men da kan du vel låse den opp ved hjelp av hemmelig spørsmål? den feilen har jeg gjort før, bytter passord noen ganger i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå