laxx Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Det går ikke an å komme inn på facebook.com med PCen min. Hva kan det skyldes?Denne nettsiden er ikke tilgjengelig Endret 16. juni 2012 av laxx Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det går ikke an å komme inn på facebook.com med PCen min. Hva kan det skyldes?Denne nettsiden er ikke tilgjengelig Har samme problem, mulige løsninger tar jeg imot med åpne armer. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 ping www.facebook,com? virker andre sider som normalt? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 ping www.facebook,com? virker andre sider som normalt? Ping funker, andre sider funker som normalt. Kan vel legge til at FB funker _noen_ ganger i veldig korte perioder. Lenke til kommentar
laxx Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Nå kommer jeg inn. Måtte bare tilbakestille hosts-filen, som noen hadde endret. Endret 16. juni 2012 av laxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå