Gå til innhold

Er HL-2 like bra som det ser ut til???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke helt sikker på at jeg forstår hva du mener her, men sitter du å påstår at du ikke er blitt imponert og fått sinnsykt store forventninger til HL2 av å lese om dette spillet og se filmene som har kommet???????

I så fall... : Du må være en pesimist av uante dimensjoner gutt!! :-?

Lenke til kommentar
eg har prøvd det sjøl og det er ganske bra. Men jaja

 

Keeeeeeeee o_O?

 

Anyway, HL-2 kommer nok til å skuffe meg egentlig.

Hvorfor vet jeg ikke enda, jeg har jo ikke spilt det, men jeg har bare følelsen at den vil. Men bra blir det nok. Bare halvparten av gameplayet fra 1'a så hadde jeg kunnet betale 1000kr for spillet.

 

mmmmm...halflife2....*gargle, sikle*

 

Støtter den fult ut :wink:

Lenke til kommentar

Fallhøyden er enorm, men det ser unektelig svært lovende ut. Tankene går likevel til Unreal 2, som egentlig er et ganske godt spill, selv om det ikke når Unreal lenger enn til anklene. Mange slakter Unreal 2 fullstendig, men det hadde nok ikke blitt gjort om det hadde hatt et annet navn. Oppfølgere til slike enorme suksesser bør helst være usansynlig gode for ikke å skuffe tilhengere av det opprinnelige spillet...

Lenke til kommentar

Jeg holder meg rimelig skeptisk til HL2. Har jo sett videoene, og lest alt "0mg HL2 3i3r 4|7" o.l. Men jeg føler at de har brukt veldig mye på å lage HL2 til et grafikk-sirkus, og det går på bekostning av gameplayet. Det er jo greit nok det for produsentene og utgiverne, for en stor andel av kjøperne gir f*** i gameplay og story, så lenge de får et grafikk-sirkus uten like. Men dette spillet blir nok MEGET bra om de klarer å beholde den gode storyen og gameplayet fra HL1. Enda en ting som jeg er positiv til, er 3D-motoren til HL2. Det har jo blitt sagt at det egentlig ikke er noe grense for hvor mange som kan være på samme server, og den er meget fleksibel (dårlig grafikk på dårlige maskiner, super grafikk på super-maskiner). Den vil nok bli brukt i mange spill fremover ja :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...