Fruitdealer Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei for noen måned siden har jeg startet med å trene (jogge for det meste) og synes jeg trenger noe mer vekt, altså hvor kan jeg finne/kjøpe sånn utstyr man tar på seg for å veie mye mer. Nå jogger jeg med steiner, altså jeg puter 2-3 steiner i sekken og jogger med det. Men det er ikke så "deilig" så trenger noe mer komfortabelt. Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Heisann. Du kunne vurdert ankelvekter. Evt. løpe i intervaller. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Heisann. Du kunne vurdert ankelvekter. Evt. løpe i intervaller. mhm, ja tror nok jeg fant noen, men det ser jo ut som at jeg på meg "selvmordbombe" med de LOL http://www.youtube.com/watch?v=kIMk1KKKXrg Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg ville ikke brukt ankelvekter. Det kan ødelegge teknikken din og øke faren for belastningsskader. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg ville ikke brukt ankelvekter. Det kan ødelegge teknikken din og øke faren for belastningsskader. Jeg tenkte på håndleddet og ankelen Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kanskje du kan bruke sånn blybelte som dykkerne bruker? Det gir noen ekstra kilo, tror jeg. Bare pass på å polstre godt, så du ikke får gnagsår. Så kan du ha det rundt livet under t-skjorta. Evt. stikk innom en sportsbutikk og spør dem om råd. 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Kanskje du kan bruke sånn blybelte som dykkerne bruker? Det gir noen ekstra kilo, tror jeg. Bare pass på å polstre godt, så du ikke får gnagsår. Så kan du ha det rundt livet under t-skjorta. Evt. stikk innom en sportsbutikk og spør dem om råd. ja hadde vært noe det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå