Arne Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei, Jeg ser etter en router jeg kan koble til VPN, slik at jeg slipper dette på alle enhetene som skal kobles til routeren. Slik jeg forstår det så er det forskjell i ytelsen til de forskjellige routerene. Jeg har ekstremt bra nett her hvor jeg bor nå, og jeg ønsker å kunne bruke ipad, mac, telefon og xbox samtidig. Laster en del ned, så samlet så må den kunne takle ca 10 mb per sekund ned, til forskjellige enheter. Det er nødvendig at den har pptp. Takk! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Noen? Syns det er så vanskelig å finne en som passer. Det viser seg at alle routere har PPTP nesten, så det er ikke noe problem. Men jeg vil ha en som klarer å laste ned mer enn 1mb/s. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Never mind, fant en billig og grei router. Alt går strålende, og den leverer meget oppegående hastighet. PPTP fungerer plettfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå