BLU3kp Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt Logitech x-530 og klarte å installere dette helt fint. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg skal få alle høytallerne mine til å fungere med spotify, youtube osv. Det kommer kun lyd fra de 2 main (front) høytallerne når jeg hører på musikk fra spotify eller ser på youtube. Når jeg ser en HD film i vlc så kommer det lyd fra alle sammen. Jeg vet at spotify, youtube osv er kun stereo, men det skal vel være mulig å få ordnet slik at man skal få hørt fra alle høytallerne uansett? Hvis ikke så virker det meningsløst å kjøpe 5.1 høytallere for kun å se på HD film. Takk på forhånd! Endret 16. juni 2012 av gattuso Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Kan admin flytte denne tråden til riktig sted? glemte det helt da jeg lagde tråden. Lenke til kommentar
razer97 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 jeg har samme problemet jeg og, vet du hvordan man fixer det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dette må gjøres i lydkort driveren hvis det kan gjøres der. Let etter noe som heter 5 channel stereo, eller lignende. Lyden blir nokså mye dårligere, men slikt får man avgjøre selv. Man får ikke gjort dette på Logitech settet siden denne kun har av/på og volum. De dyrere anleggene fra Logitech kan gjøre dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå