Tor r Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Utsnitt av innsiden. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er ikke spesielt behandlet eller mettet med farger,tatt bort litt rusk med flekkreprasjon. Ha en fin helg Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Har ikke noe tips til dette flotte levende bilde...flott i farger og detaljer. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nydelig - som et eget landskap sett fra luften. De fine strukturene i treet kommer godt frem og fargeskalaen er veldig fin. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Har ikke noe tips til dette flotte levende bilde...flott i farger og detaljer. Takk så mye Jan Erik Nydelig - som et eget landskap sett fra luften. De fine strukturene i treet kommer godt frem og fargeskalaen er veldig fin. Kjekt du fant noe i bilde,takk for tilbakemelding Astrid Endret 16. juni 2012 av Tor r Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Et bilde jeg liker veldig godt - spennende linjer i naturens kunstverk, et skarpt bilde med gode farger - flott! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nydelige varme og nyanserte farger,fine linjer i farger og struktur. Linjer som går i diagonal fra venstre hjørne til høyre, og som blir møtt av andre formasjoner rundt diagonalen. Vekker fantasien - jeg ser iallefall et ansikt Kona di er vel ikke mot alle stubbene nå lenger vel ;-) .Tips: Fortsett! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Et bilde jeg liker veldig godt - spennende linjer i naturens kunstverk, et skarpt bilde med gode farger - flott! Takk for fine ord Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Nydelige varme og nyanserte farger,fine linjer i farger og struktur. Linjer som går i diagonal fra venstre hjørne til høyre, og som blir møtt av andre formasjoner rundt diagonalen. Vekker fantasien - jeg ser iallefall et ansikt Kona di er vel ikke mot alle stubbene nå lenger vel ;-) .Tips: Fortsett! Takk for fin tilbakemelding med humor og øye for detaljene,tror kona lar meg beholde dei,var nok undrene ei stund Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Egentlig helt genialt! Rotekte og med link mot "Munchs" abstrakte linjer og bevegelser )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg