Leetrune Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 HAr ei gammel cpuvifte her, tenkte og bruke den på skjermkortet mitt, et gfmx400 for og kjøle det ned litt bedre fordi de er bare ei kjøleribbe der fra før. Ossen kan jeg feste den? Vil jeg kunne klokke litt? Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du kan feste viften med en limpistol f.eks. hvis du har kjøleribben til en CPU kan du prøve å bruke den. DU vil sikkert kunne overklokke litt ja. hvis du har et OK program. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 DU vil sikkert kunne overklokke litt ja. hvis du har et OK program. Som f.eks powerstrip. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 kan jeg feste denne vifta jeg har nå oppå kjøleribba som er der fra før? Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jada, bare pass på så den ikke trekker for mye strøm, så du blåser utgangen på skjermkortet hvis du har tenkt å bruke den. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Dekk gpuen med goop, men la hjørnene være frie for det. I hvert hjørne tar du litt superlim. Press deretter kjøleren nedpå. La det tørke og sjekk at kjøleren sitter ordentlig (du vil vel ikke at den skal falle ned på pci-kortne :wink: ) Bruk powerstrip eller feks rivatuner til å klokke med. Et annet og litt lettere alternativ er å bare sette en vifte på den eksisterende kjøleribben. Fest den med noen dråper lim til ribba, og fest den nedpå. Er kjøleribba på kortet bdre enn den som er på cpu-kjøleren, vil jo dette være et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Tusen takk folkens, skaffe meg goop og superlim jeg da Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Der fikk jeg en idè. Limte den gamle vifta på skjermkortet og kjører 5v. Funker bra så langt. 8) Da er det bare å lære seg å overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå