Gå til innhold

er tråløs eller med trå best??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde fra før en trådløs logitech mus. Når jeg spilte CS kunne enkelte bevegelser virke trege, dvs en slags forsinkelse fra min bevegelse til reaksjon på skjermen. Jeg kjøpte derfor en MS Intellimouse 3.0 med icemat MED tråd. Dette fungerte veldig bra.

Har tidligere prøvd MX700 trådløs, men utformingen på denne musen er helt latterlig dårlig. Aner ikke hva slags hånd den skal være tilpasset, men den var fullstending talentløs i min hvertfall (tror jeg har ganske nomral hånd).

Anbefaler deg trådløs hvis du spiller, definetivt MED tråd hvis du spiller spill som krever raske bevegelser.

Lenke til kommentar
Jeg hadde fra før en trådløs logitech mus. Når jeg spilte CS kunne enkelte bevegelser virke trege, dvs en slags forsinkelse fra min bevegelse til reaksjon på skjermen. Jeg kjøpte derfor en MS Intellimouse 3.0 med icemat MED tråd. Dette fungerte veldig bra.

Har tidligere prøvd MX700 trådløs, men utformingen på denne musen er helt latterlig dårlig. Aner ikke hva slags hånd den skal være tilpasset, men den var fullstending talentløs i min hvertfall (tror jeg har ganske nomral hånd).

Anbefaler deg trådløs hvis du spiller, definetivt MED tråd hvis du spiller spill som krever raske bevegelser.

Det er da ikke noe forsinkelser i med musa mi ivertfall. Det er da noe som ikke skal være på en mus for 600 kr. Hvilken hånd har du da? Den passer helt perfekt nå, men i begynnelsen så var det litt rart, men det gikk fort over.

Lenke til kommentar

Det er da ikke noe forsinkelser i med musa mi ivertfall. Det er da noe som ikke skal være på en mus for 600 kr. Hvilken hånd har du da? Den passer helt perfekt i hånden min, men i begynnelsen så var det litt rart, men det gikk fort over.

Lenke til kommentar

Trådløs kulemus er ikke å anbefale, har aldri hatt en optisk trådløs... Men, har en venn som har en... og han er ikke fornøyd..

Sist gang jeg skiftet var det fra en trådløs kulemus til en Logitec Dual Optial... Og den er jeg meget fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...