eternal darkness^ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Snakk ikkje dritt her inne azz! Lenke til kommentar
eternal darkness^ Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 hva er best ?? tråløs suger jo egentlig.. Batte koster formuer og det kan bli dårlig sense ettekvert Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jeg liker trødløse best ivertfall. Hater tråder som er i veien og setter seg fast imellom sprekker og dall. Jeg har logitech mx700, den har en dockingstation som lader den og greier, så jeg bruker ikke formuer på batteri. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Med tråd er best, Trådløs er tyngre, krever batteri og kan miste signal, som resulterer i at muse pekeren hopper eller henger, tråd ekke så mye stress og er mye bedre:) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Med tråd er best,Trådløs er tyngre, krever batteri og kan miste signal, som resulterer i at muse pekeren hopper eller henger, tråd ekke så mye stress og er mye bedre:) Skal ALDRIha trådløs..i så fall må di bli mye bedre! Lenke til kommentar
iConX Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde fra før en trådløs logitech mus. Når jeg spilte CS kunne enkelte bevegelser virke trege, dvs en slags forsinkelse fra min bevegelse til reaksjon på skjermen. Jeg kjøpte derfor en MS Intellimouse 3.0 med icemat MED tråd. Dette fungerte veldig bra. Har tidligere prøvd MX700 trådløs, men utformingen på denne musen er helt latterlig dårlig. Aner ikke hva slags hånd den skal være tilpasset, men den var fullstending talentløs i min hvertfall (tror jeg har ganske nomral hånd). Anbefaler deg trådløs hvis du spiller, definetivt MED tråd hvis du spiller spill som krever raske bevegelser. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hvis du spiller er Logitech Mouseman Dual Optical kongen uansett (den er med tråd for de som ikke visste det...) den har to optiske sensorer som sikrer deg best mulig sens... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde fra før en trådløs logitech mus. Når jeg spilte CS kunne enkelte bevegelser virke trege, dvs en slags forsinkelse fra min bevegelse til reaksjon på skjermen. Jeg kjøpte derfor en MS Intellimouse 3.0 med icemat MED tråd. Dette fungerte veldig bra. Har tidligere prøvd MX700 trådløs, men utformingen på denne musen er helt latterlig dårlig. Aner ikke hva slags hånd den skal være tilpasset, men den var fullstending talentløs i min hvertfall (tror jeg har ganske nomral hånd). Anbefaler deg trådløs hvis du spiller, definetivt MED tråd hvis du spiller spill som krever raske bevegelser. Det er da ikke noe forsinkelser i med musa mi ivertfall. Det er da noe som ikke skal være på en mus for 600 kr. Hvilken hånd har du da? Den passer helt perfekt nå, men i begynnelsen så var det litt rart, men det gikk fort over. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde fra før en trådløs logitech mus. Når jeg spilte CS kunne enkelte bevegelser virke trege, dvs en slags forsinkelse fra min bevegelse til reaksjon på skjermen. Jeg kjøpte derfor en MS Intellimouse 3.0 med icemat MED tråd. Dette fungerte veldig bra. Har tidligere prøvd MX700 trådløs, men utformingen på denne musen er helt latterlig dårlig. Aner ikke hva slags hånd den skal være tilpasset, men den var fullstending talentløs i min hvertfall (tror jeg har ganske nomral hånd). Anbefaler deg trådløs hvis du spiller, definetivt MED tråd hvis du spiller spill som krever raske bevegelser. Det er da ikke noe forsinkelser i med musa mi ivertfall. Det er da noe som ikke skal være på en mus for 600 kr. Hvilken hånd har du da? Den passer helt perfekt i hånden min, men i begynnelsen så var det litt rart, men det gikk fort over. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Trådløs kulemus er ikke å anbefale, har aldri hatt en optisk trådløs... Men, har en venn som har en... og han er ikke fornøyd.. Sist gang jeg skiftet var det fra en trådløs kulemus til en Logitec Dual Optial... Og den er jeg meget fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå