Error Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Du er 94 og hun er 98. Jeg er selv 94. Lillesøsteren min er 97 og hun -og- alle vennene hennes er relativt lite utviklet psykologisk, så vel som fysisk. Enda ett år yngre enn det er bare småjenter, virkelig. Endret 30. juni 2012 av Error 4 Lenke til kommentar
Woman Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hun er et barn, og du er per definisjon voksen. Jeg syns det er litt forstyrrende at en 18-åring dater en 14-åring. Utseendet til side; har dere noen felles interesser? 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Så lenge du holder penisen din utenfor kroppen hennes, hvorfor ikke? Ja, det å være venner med små barn har helt sikkert sine fordeler ellers. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg trodde den seksuelle lavalderen i Sverige er 14 år? 15 Og til trådstarter: Nei Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Så lenge du holder penisen din utenfor kroppen hennes, hvorfor ikke? Ja, det å være venner med små barn har helt sikkert sine fordeler ellers. Kanskje. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 har tatt det rolig, jeg digger når hun skriver <3 til meg, men når jeg møtte henne skjønte jeg at hun må bli et par år eldre Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja jøss! Tipper at du har høvla over henne allerede! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja, ut ifra seg selv dømmer man andre, Anû Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen slenger hjerter og det som er rundt seg som om det var ingenting. Greit å huske på. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 høvla over henne 1 gang, men så var det stopp 9 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 wohoo, endelig min sjanse til å høste haugevis med up-votes med dette forlengst utbrukte bildet! 6 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) ..... Endret 9. juli 2012 av Yoshii Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du kan ikke knulle henne på 2 år uansett så hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Akkurat det toget har gått, Nittutt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) I utgangspunktet er ikke 4 år en stor alderforskjell, men når hun er et barn, og du under kategorien voksen - blir det litt for drøyt. Dere er neppe på lik linje når det kommer til utvikling heller. Dessuten er det 2 år til hun er lovlig - og sex er vel stor del av det som skiller et forhold fra å være bare et vennskap. Hold dere til å være venner og vurder heller forhold om et par år! Endret 10. juli 2012 av medlem-278404 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 I utgangspunktet er ikke 4 år en stor alderforskjell, men når hun er et barn, og du under kategorien voksen - blir det litt for drøyt. Dere er neppe på lik linje når det kommer til utvikling heller. Dessuten er det 2 år til hun er lovlig - og sex er vel stor del av det som skiller et forhold fra å være bare et vennskap. Hold dere til å være venner og vurder heller forhold om et par år! Så hvis man kysser osv er man ikke kjærester? Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 I utgangspunktet er ikke 4 år en stor alderforskjell, men når hun er et barn, og du under kategorien voksen - blir det litt for drøyt. Dere er neppe på lik linje når det kommer til utvikling heller. Dessuten er det 2 år til hun er lovlig - og sex er vel stor del av det som skiller et forhold fra å være bare et vennskap. Hold dere til å være venner og vurder heller forhold om et par år! Så hvis man kysser osv er man ikke kjærester? Joa, klart det. Men går ut i fra at en 18-åring vil litt mer enn bare litt kyssing.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Åh gud dette er så kvalmt jeg føler meg fysisk uvel Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 I utgangspunktet er ikke 4 år en stor alderforskjell, men når hun er et barn, og du under kategorien voksen - blir det litt for drøyt. Dere er neppe på lik linje når det kommer til utvikling heller. Dessuten er det 2 år til hun er lovlig - og sex er vel stor del av det som skiller et forhold fra å være bare et vennskap. Hold dere til å være venner og vurder heller forhold om et par år! Så hvis man kysser osv er man ikke kjærester? Joa, klart det. Men går ut i fra at en 18-åring vil litt mer enn bare litt kyssing.. Å du tror ikke en jente på 14 ikke tenker det samme? sjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå