AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei! Jeg har lenge ønsket å finne meg en spesiell person. En kjæreste kan man vel si. Nå har jeg gjort det, altså, ikke en kjæreste men en spesiell person. Jeg liker henne utrolig godt og hun liker meg tilbake. Vi har det fantastisk sammen og alt bare klaffer. Det er som om jeg har funnet den perfekte personen å dele livet mitt med. Problemet ligger i at hun ikke føler seg klar for noe seriøst. Noe jeg kan forstå, men samtidig så ønsker jeg ikke og klarer ikke å se det. Vi vet begge at vi passer utrolig bra sammen og at alt bare funker. Spørsmålet mitt er da: Hva kan jeg gjøre for å få henne til å føle seg klar for noe nytt og hvordan kan jeg fremme det faktum at vi passer så utrolig bra sammen til henne uten å presse et forhold på henne. Hun vet, og er enig i, at vi passer så bra sammen som jeg skriver, men hun vil fortsatt ha litt tid på å bli klar for et forhold. Hva syntes dere? Anonym poster: adb686a4e4d262602f4f389a6d98b291 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei! Jeg kan kjenne meg igjen i den situasjonen du befinner deg i og det eneste tipset jeg kan gi er å gi det tid. Jeg skulle selv ønske at det var en måte å forhaste prosessen på men det har jeg enda ikke funnet. Jeg har dessverre ingen konstruktive tilbakemeldinger å gi men jeg ønsker deg lykke til på jakten etter svar. Hilsen S. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Du må bare gi henne den tiden hun trenger. Om du bruker mye tid sammen med henne nå kan du prøve å ta litt mer avstand til henne og se hvordan hun reagerer på det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Takk for tips begge to. Håper det hjelper. Lenge siden jeg har hatt lyst til å få noe som det her til å fungere Anonym poster: adb686a4e4d262602f4f389a6d98b291 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Vent. Vær tålmodig. Det er som regel når jeg ikke 'stresser' at 'det' skjer Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Som sagt av alle andre her, gi det tid, men også la vær å tenk over hva status det er, om dere er i lag eller ikke i lag, om dere kaller dere kjærester eller ikke kjærester. Det betyr egentlig ingenting. Det blir ikke seriøst fordi dere begge sier dere vil noe seriøst, det blir seriøst fordi det blir naturlig at forholdet går videre. Til mer dere tenker på det,til verre kan det bli. Bare ha det bra og nyt tiden dere har sammen og la det gå naturlig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå