Gjest member-277163 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg har plutselig fått smerter i dag. Det ligger på venstre side, på en måte rett under ribbeina. Men det er på en måte i magen. Vanskelig å forklare! Har vondt hele tiden, utenom hvis jeg holder pusten (måtte teste, hehehe). Og får veldig vondt hvis jeg bøyer meg litt fremover. Føler at det er litt opphovnet også, men det kan være jeg innbiller meg det. Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er nok muskelsmerte, har dette nesten dagelig og det kan være ganske ubehagelig. Jeg pleier å strekke armene i været og puste tungt, inn og ut. Hvis ikke det hjelper så pleier jeg og ta tak i en dør stokk og henge litt, pleier å hjelpe. Lykke til. Det ordner seg nok. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er nok muskelsmerte, har dette nesten dagelig og det kan være ganske ubehagelig. Jeg pleier å strekke armene i været og puste tungt, inn og ut. Hvis ikke det hjelper så pleier jeg og ta tak i en dør stokk og henge litt, pleier å hjelpe. Lykke til. Det ordner seg nok. Takk for hjelp! Skal se om det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå