Battone Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Som det står så vurderer jeg å selge pc`n, tenker på å bygge meg en helt ny fra scratch... Har ikke bestemt meg, men om og hvis, hvor meget vil jeg kunne oppnå sånn ca.. Pc spec`s står i siggen :o På forhånd takk... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 enkeste du kan gjøre - er å se på nypris på webshop. deretter halvere, da har du et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Som det står så vurderer jeg å selge pc`n, tenker på å bygge meg en helt ny fra scratch... Har ikke bestemt meg, men om og hvis, hvor meget vil jeg kunne oppnå sånn ca.. Pc spec`s står i siggen :o På forhånd takk... PS: har du en link til den 3D mark scoren din, det er jo nesten verdensrekord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Som det står så vurderer jeg å selge pc`n, tenker på å bygge meg en helt ny fra scratch... Har ikke bestemt meg, men om og hvis, hvor meget vil jeg kunne oppnå sånn ca.. Pc spec`s står i siggen :o På forhånd takk... PS: har du en link til den 3D mark scoren din, det er jo nesten verdensrekord. kan ikke si meg annet enn meget imponert Lenke til kommentar
volumone Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Pris på den der kommer helt ann på hvor du har tenkt å selge den. Selger du den her på bruktmarkedet får du kanskje 5-6000kr for den. Selger du den deriomt i lokalavisa kan det fort bli opp i en 9-10000kr. Trikset er å reklamere med mye ram, kraftig cpu (kall en 2500+ for en 2,5ghz slik at folk skal skjønne hvilken kraft det ligger i den) og harddiskplass. Vis du i tillegg har noen originale kontorapplikasjoner liggende så er det bare å slenge med de også. Alt som lokker er bra. I tillegg bør du finne på en god grunn til at du skal selge den. Alt fra bilkjøp til flytting funker som regel ganske bra. Men ikke si at du skal bruke pengene på en ny maskin, da vil folk få ett inntrykk av at du synes det er en dårlig maskin. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Først og fremst, 3dmark01 scoren var bare en kødd som jeg skrev for en stund siden, men det var ingen som tok den... Har ikke fått mer enn 15k på den.. Maskinen er ikke direkte dårlig, bare litt utdatert nå, har litt lyst på Vapochill XE, og den koster mer enn jeg har råd til akkurat nå, om jeg da ikke får solgt den jeg har nå... Uansett, takker for tilbakemeldingene, Kanskje prøve lokalt først, det koster vel litt, men kanskje verdt det.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 For all del, du har jo også qxl som salgsmedium, og der er muligheten for å få en god pris overhengende =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå