Mannen med ljåen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg har en Samsung 6-serie SMART-TV. Den fungerer utmerket, unntatt en liten ting: Den har ikke SCART-inngang. I stedet har den en liten, propritær kontakt, der man setter inn en liten ledning med SCART-inngang i andre enden. Problemet er dårlig kontakt i denne lille, propritære kontakten. Jeg bruker fremdeles en DVD-spiller med SCART, da denne desverre ikke har HDMI. Det er dårlig kontakt i den lille, propritære kontakten, som gjør at deler av stereolyden mangler. Lyden kommer og går hvis jeg rister i kontakten. Jeg er ikke veldig glad i å skape oppstyr. Jeg ønsker ikke å returnere hele TV-apparatet, da det ikke passer i bilen min. Så jeg lurer på om dere kan svare meg på om den dårlige kontakten skyldes kontakten i TV-apparatet, eller pluggen på den lille kabelovergangen? Hvis problemet er pluggen, kan jeg få ny av Elkjøp ganske billig/gratis, uten å skifte hele apparatet. Noen som vet om dårlig kontakt i SCART-adapteret skyldes selve adapteret, eller kontakta i selve TVen? EDIT: Sånn ser adapteret ut. Den lille pluggen går inn i TVen, og der er det dårlig kontakt. Jeg lurer på om problemet løses ved å bytte den, eller om problemet ligger i hun-kontakten på TVen... Endret 15. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå