nikonfjott Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 trafikk 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 MOrsomt bilde det her, en bil som har kjørt..... ut av veien og videre oppå vannet.. Synes bildet er morsomt, men litt urolig å se på. Liker bildet ditt trafikkflyt bedre,eldig godt, som også har effekter men som er "renere" og bedre å se på Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 MOrsomt bilde det her, en bil som har kjørt..... ut av veien og videre oppå vannet.. Synes bildet er morsomt, men litt urolig å se på. Liker bildet ditt trafikkflyt bedre,eldig godt, som også har effekter men som er "renere" og bedre å se på Takk for tilbakemelding. prøvde meg litt i photoshop. uten å ha noe særlig peiling på hva jeg drev med, Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 MOrsomt bilde det her, en bil som har kjørt..... ut av veien og videre oppå vannet.. Synes bildet er morsomt, men litt urolig å se på. Liker bildet ditt trafikkflyt bedre,eldig godt, som også har effekter men som er "renere" og bedre å se på Takk for tilbakemelding. prøvde meg litt i photoshop. uten å ha noe særlig peiling på hva jeg drev med, Du er jo inne på noe da, bildet er spennende det Har ikke kommet så langt selv - men gleder meg. Håper du deler noen av erfaringene på veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg