Oran Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei, Tenkte å spørre folket her før jeg ringer opp og ser hva som skjer. I forrige sommer jobbet jeg på Expert, sommerjobb. Tjente rundt 60k totalt. Har forstått det slik at jeg får 10% av det som ferie penger. Når i så fall? Og, har jeg rett på ferie penger selv når det kun var sommerjobb? Takk. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du skal vel ha 12% av det du tjente i fjord og som regel utbetales dette i juni eller juli. Jeg fikk mine i dag! Du skal også vite at noen bedrifter betaler ut feriepenger rett etter du er ferdig med å jobbe der. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er du forsatt ansatt i Expert? Ja du har rett på feriepenger, men den summen blir som regel utbetalt når man slutter, ellers er det vanlig å få den denne måneden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det kan som sagt hende at du fikk feriepengene dine utbetalt når du sluttet. Om jeg ikke tar helt feil har du krav på å få ta ut feriepengene dine når du ønsker etter å ha sluttet i jobben. 1 Lenke til kommentar
Oran Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Hjertelig takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå