karoald Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Blome Bildet er fjernet. Beskrivelse: ........................................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Pene farger og plassering av blomst. Er det noe jeg skal pirke på så hadde det gjort seg medt en smule mer dybdeskarphet og oppskarping i et bildebehandlingsprogram. Endret 15. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Pene farger og plassering av blomst. Er det noe jeg skal pirke på så hadde det gjort seg medt en smule mer dybdeskarphet og oppskarping i et bildebehandlingsprogram. Takker-her blåser støtt derfor kanhende litt uskarpt--eg liker å holde til ute når eg fotograferer-får så fine bakgrunner-får heller leve med litt uskarphet---men du har kanhende rett,litt mer ja---- Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 For meg er den lille dybdeskarpheten et possitivt element. Hakket skarpere ja og du lider litt av støy her. Til tgross for dette liker jeg bildet godt. God foto helg. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 For meg er den lille dybdeskarpheten et possitivt element. Hakket skarpere ja og du lider litt av støy her. Til tgross for dette liker jeg bildet godt.God foto helg. Takker-såg sjølvsakt støyen eg og ,men synest her at den var sjarmerendes,derfor fek han vere ved.God helg til deg og. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 3 meget gode bilder,hver på sin måte..ser dett for meg på vegg da ved siden av hverandre;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 3 meget gode bilder,hver på sin måte..ser dett for meg på vegg da ved siden av hverandre;) Takker for tips-- Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Liker godt v1 - fine farger og god komp. Bakgrunnen hever bildet og jeg plages ikke av uskarphet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Synes det er helt nydelige bilder og gode farger. Liker bildene akkurat som det er. Og det med å være ute - der er vi helt like Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Liker godt v1 - fine farger og god komp. Bakgrunnen hever bildet og jeg plages ikke av uskarphet. Mange takk for det. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Synes det er helt nydelige bilder og gode farger. Liker bildene akkurat som det er. Og det med å være ute - der er vi helt like Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Liker dette, synest spessielt v3 ble tøff. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg