Smackeroo Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har gjort en enorm tabbe. Jeg trenger S-ATA, men kjøpte Abit NF7 uten å få med meg at det bare er NF7-S som har dette. Må jeg da bare bite i det sure eplet og kjøpe en S-ATA kontroller eller finnes det noen andre løsninger? Hvordan er i så fall Sunsways S-ATA kontroller? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hvorfor bruker du ikke angreretten din da?Om det ikke er så lenge siden du gjorde tabben da? Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Kort fortalt så er problemet at det er bestilt av en annen, gjennom en bedrift, og det er visstnok noen problemer med å bruke angreretten deres... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bedrifter har ikke angrerett. Det er problemet. Hva med å forsøke å selge det kortet og kjøpe et NF7-S istedenfor? Du vil selvsagt tape litt penger på det, men det koster penger for en s-ata kontroller også. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Nja, vet ikke om jeg gidder det. Får jo faktisk en kontroller for 350 kr og NF7-S koster i alle tilfelle 200 mer enn NF7. Med andre ord tror jeg kanskje det er bedre økonomi å bare kjøpe en kontroller. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nja, vet ikke om jeg gidder det. Får jo faktisk en kontroller for 350 kr og NF7-S koster i alle tilfelle 200 mer enn NF7. Med andre ord tror jeg kanskje det er bedre økonomi å bare kjøpe en kontroller. Er ikke p ata 100/133 bra nok da, forskjellen i ytelse er minimal. Eneste fordelen er kabelen. Har selv s ata 150, men har ikke kjøpt meg noen disker med s ata grensesnittet enda, fordyrt i forhold til ytelsen. Tenkte å bestille en IBM Deskstar 180GXP - harddisk - 180 GB - ATA-100 til 1416 kr, det er en meget raske disk til os bruk. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kort fortalt så er problemet at det er bestilt av en annen, gjennom en bedrift, og det er visstnok noen problemer med å bruke angreretten deres... Okey,men kanksje du skulla ha sagt at du kjøpte fra en bedrift? Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ok, det hadde sikkert vært nyttig om jeg hadde nevnt det, men nå vet du det. Håper virkelig jeg ikke ødela dagen din ved å unngå å inkludere den informasjonen i utgangspunktet... Lura: Er forsåvidt enig i det, men saken er først og fremst at jeg gjerne vil ha flere enn to disker og da virka S-ATA som en grei løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå