R4mB0 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei Trenger litt hjelp med å finne ut om det er noe feil med skjermkortet mitt eller ikke hva kan feilen være finner ikke mye på google. For 1 uke siden hadde jeg litt problemer med å spille Guild wars 2 beta da frøs maskinen helt og fikk ikke gjort noe og det eneste jeg kunne se var det jeg hadde sisst på skjermen i rare farger(Grønt og rødt). Alt i maskinen er oppdatert og det er ikke noe med skjermen så hva kan feilen være? . innstillingene jeg brukte under spilling var på lavest som mulig og skjermkortet skal klare av det. Jeg har en GeForce GTX 470 og bruker 2 skjermer. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602160#extra Har lastet opp bilden av hvordan det så ut. takk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mulig skjermkortminnet er gåent! Se om det lar seg gjøre å starte pcen i sikkerhetsmodus via F8 ved oppstart , fungerer det kan du prøve å innstallere nyeste driver og restarte pcen, får du på nytt problemer med fargene er kortet defekt. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Grafiske glitcher som fører til kræsj en Beta er ikke noe jeg hadde bekymret meg for. Endret 16. juni 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå