jakoboz Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei. Jeg er dypt frustrert. På The Gathering 2012 husker jeg det var en nyoppstartet bedrift som solgte høytalere. De hadde ikke en stand, bare en liten banner ved plassen sin. Etter det jeg husker satt de ved Hyperion standen. De var de eneste i Norge som solgte 27" sub, tror jeg. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil. Jeg håper alle som var på TG som husker noe om gutta, kan si ifra. Jeg er på desperat jakt. Jeg har sendt mail til crew, men frykter de ikke leser mailen lenger. Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Hva skal du med en 27"? Russetid til neste år. Skal velte de andre vanene ved siden av oss i Stavanger Jeg er ikke sikker på om det var 27", men husker noe snakk om det. Lenke til kommentar
tvo10032 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 jeg ville heller gåt for cw sin 21" kan låve at det trøkker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Earthquake Sound HoleeS 15 7,000W RMS, med god(e) forsterker er trøkk. CW er flaut å ha i en russebil Selv hadde jeg 2 stk PA subber med selvlagt kasse. Målte 149 DB på dbdrag. Dog skal det sies at jeg hadde forsterker nok og 7 batterier også da Lenke til kommentar
tvo10032 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 kan si at jeg sjøl har 3 cw 10" i hverdagsbilen kjører 2 baterier og 3 forsterkere på 500wattrms låter greit det Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Gutta på Fnky rekka du er på utkikk etter Det er faktisk bare noen gutter som er sponset av Fnky. Er ikke 27" sub men er 24" Her er hjemmesiden: http://www.fnky.no/' Youtube video fra rekka: http://www.youtube.com/watch?v=U2GVa4EmFac Har en glad melding til deg hvis du skal dit i år da. De skal dit i år og, men skal ha med 3 stk 24" og enda flere høyttalere, snakker en del med de så vet alt de skal ha med Endret 3. januar 2013 av MhMh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå