Nyph Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Siden jeg installert nytt skjermkort (GTX 690) har jeg hatt problemer med at skjermen blir uklar i virtualbox. Jeg prøvde å ta screenshot av dette inni selve guest OS'et (Windows 7) men da så alt normalt ut. Har prøvd å finne ut hva som er gale med å google og det er mulig det har noe med DPI å gjøre. Har prøvd å endre denne i windows men det er akkurat som det ligger et "skall" over alt sammen (som å se igjennom en plastpose eller noe lignende). Noe som har noen ideer? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) bump Endret 16. juni 2012 av Nyph Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Vanskelig å si, men mulig det kan hjelpe å reinstallere Guest Addons hvis du har det installert. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Har nå funnet ut hva som er årsaken til denne "blurringen". Et program som heter 'Desktop Windows Manager'. Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet det da? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Fikset det ganske bra med å slå av Aero-theme og bruke basic-theme. Men jeg har fortsatt blur i windows live messenger. Har en følelse av at dette programmet kanskje har DWM innebygget? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Har nå funnet ut problemet! Hvis noen skulle ha lignende problemer en gang så er det Nvidia sin FXAA antialiasing som skaper denne blurren. Slå den av og det er fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå