Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å finne readiator

Anbefalte innlegg

Hei

Radiatoren på Subaru Outback 98 modell er gåen.

Var på den lokale subaru forhandleren å skulle bestille der men de skulle ha litt over 5000 for en ny radiator :omg:

Så da gikk jeg istedenfor på ebay å bestilte derfra.

Alt så helt fint ut til jeg fikk radiatoren, denne jeg fikk passer kun til de med automat kasse, mens den vi har er manuell.

Så den passet da ikke.

Har nå sett mer på ebay å ser at alle radiatorene der kun passer til de med automatkasse, selv om det står under der at den passer til alle motortyper.

Så, finnes det noen ander utenlandske eller norske sider som jeg kan bestille i fra? Eller må jeg virkelig ut med 5000 for en ny?

Betalte ca, 1200 inkludert frakt å alt det der fra ebay

så kan bestille noen ganger før jeg bikker prisen som verkstedet skulle ha :p

Å btw, er et noen som vil kjøpe en radiator som passer til Outbak 98 mod med atumatkasse så PM meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke prøvd å tilpasse den? Vet ikke hvor store forskjeller det er, men jeg gikk på omtrent samme blemma en gang. Kjøpte radiator til Saab 9000 Turbo, når jeg hadde 9000 uten turbo. Med litt modifikasjoner på festene, passet den bra, for spesifikasjonene ellers var akkurat de samme ...

Lenke til kommentar

Tenkte jo på å prøve tilpasse den, men etterhvert så jeg at det var håpløst. Måtte begynne å kutte å sveise for at den skinna på toppe og botten som holder radiatoren på plass, kutte de styrepinnene som var på radiatoren fra før og jeg måtte ha ordnet nye hull til skruene som hadde gått inni selve radiatoren. Så det ble litt for mye for meg. Er ikke fult så handyman :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...