Gå til innhold

BK: Innsiden.

Anbefalte innlegg

Innsiden.

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Innsiden av en trestubbe,bokstavligt råtnet port fra innsiden,har brukt silkehandker når eg tok bort jord og rusk,så det skulle bli så ekte som muligt.øvre delen av stubben er 5 cm over jorden og ned til bunn er der ca 80 cm,litt lavere i nedre kant så godt og komme til og ta bilder.øvre delen her er oppe venstre side,den er ca 50 cm i diameter i topp,om en har tid og se etter,så ser en ett hull omtrent i midten,her er en av røttene som går utover,her sett fra innsiden,kommer nok noen i farger og etterhvert.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes bildet var råstilig! Jeg synes at det er litt uskarpt, og tror det hadde vært bedre om det hadde vært skarpere hele veien. Eller at det er som nå, men da med mer kontrast , tenker da kontrast mellom det skarpe og det uskarpe, ved å øke kontrasten i midten.

Vet ikke om jeg får forklart meg godt nok.

Uansett jeg har ikke greie på det her, bare tanker jeg gjør meg :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Synes bildet var råstilig! Jeg synes at det er litt uskarpt, og tror det hadde vært bedre om det hadde vært skarpere hele veien. Eller at det er som nå, men da med mer kontrast , tenker da kontrast mellom det skarpe og det uskarpe, ved å øke kontrasten i midten.

Vet ikke om jeg får forklart meg godt nok.

Uansett jeg har ikke greie på det her, bare tanker jeg gjør meg :)

Takk for en utfullende og fin tilbakemelding :) og din tolking av bilde,la bilde ut under miljø og kritikk for og få som fra deg en fri tolking fra hjerte :) hadde tenkt å legge det ut under kunst og visning som er min tolking :) av et ekte bilde gjort sort hvit :) Med din tolking er eg heilt enig i det du skiver :thumbup::)

Kjekt å se du tør å tilbakemelde fra hjerte,har som deg ingen greie på,eller ekspert,men vi må tørre skrive hva vi meiner,ellers blir sidene meiningsløse :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...