Gå til innhold

Android smarttelefon med radio til ca 1000kr?

Anbefalte innlegg

Hei, fins det noen gode/helt ok Android smarttelefoner med FM radio til ca 1000kr?

Morra mi tenkte det hadde vært gøy å prøve en smarttelefon, men radio er veldig viktig til og fra jobb.

Tenkte først på Huawei U8800, men den ikke har radio. Men om det ikke er noe som er tilsvarende bra som har radio så lurer jeg på om U8800 fortsatt er den beste telefonen til ca 1000kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forslaget! Jeg har sett på den der men synes den har for liten skjerm og for lav oppløsning. Siden dette blir hennes første smarttelefon så tror jeg det hadde vært kjekt å kunne ha en større skjerm (3.5"+) som gjør den lettere å bruke og lettere å utnytte det maksimale potensiale til smarttelefoner, selvom det noen ganger er kjekt med en liten telefon.

Noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar

Takk for forslaget! Jeg har sett på den der men synes den har for liten skjerm og for lav oppløsning. Siden dette blir hennes første smarttelefon så tror jeg det hadde vært kjekt å kunne ha en større skjerm (3.5"+) som gjør den lettere å bruke og lettere å utnytte det maksimale potensiale til smarttelefoner, selvom det noen ganger er kjekt med en liten telefon.

Noen andre forslag? :)

Den eneste mobilen jeg finner i din prisklasse med 3.5+ skjerm er ZTE Blade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...