Gå til innhold

Spill og spille sammen med kjærsten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nevnt mange gode spill her. (Monkey island, broken sword 1/2, baldurs gate osv.) Det er en tommelfingerregel at pek & klikk-spill er sosiale, for da trenger du liksom ikke styre så "aktivt" og du kan sitte og diskutere med din kjære om hva løsningen til problemene kan være. Utrolig sosialt og koselig. (tenk armkrok og musematte :) Broken sword 2 er spesielt å anbefale. LBA/LBA2 (Little big adventure) er også koselige spill og spille sammen med noen.

 

Advarsel: Ikke få dama hektet på atomic bomberman (eller NOEN av bomberman-spillene for den saks skyld!) for da kommer hun til å bli bedre enn deg, og hun vil la deg høre det resten av din levetid. SELV OM du slår opp! :D

 

PS. Jenter + Heroes of might and magic-serien = sant. Jeg skjønner ikke hvorfor det er slik, men jeg har ennå tilgode å møte ei jente som ikke liker disse spillene. Passer IKKE å spille sammen med dama, for hun blir bare fraværende og svarer på spørsmålene dine slik: "vent litt vennen, jeg skal bare gjøre færdig turnen min."

 

PS2: Som nevnt tidligere er sex en likeverdig (kanskje enda bedre :D) aktivitet enn dataspill. Og da mener jeg ikkje å spille lula sammen med dama, men god gammeldags hanky-panky. Men en kveld i armkroken på hverandre er slett ikke å forakte, det er romantisk som bare fy, og leder ikke så skjelden til overnevnte aktivitet. (Da må jeg igjen få lov til å nevne broken sword 2, som har en utrolig koselig (og tør jeg si romantisk?) stemning.)

Lenke til kommentar
PS2: Som nevnt tidligere er sex en likeverdig (kanskje enda bedre :D) aktivitet enn dataspill. Og da mener jeg ikkje å spille lula sammen med dama, men god gammeldags hanky-panky. Men en kveld i armkroken på hverandre er slett ikke å forakte, det er romantisk som bare fy, og leder ikke så skjelden til overnevnte aktivitet. (Da må jeg igjen få lov til å nevne broken sword 2, som har en utrolig koselig (og tør jeg si romantisk?) stemning.)

 

Vi prøvde sex en gang med det slo ikke helt ann :roll: Får vel kanskje prøve Broken Sword 2 da. Må bare få tak i det først, er så pes og få tak i gamle spill :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...