Gå til innhold

Spill og spille sammen med kjærsten min


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det er noen som vil anbefale noen spill(helst PC eller konsoler som lar seg emulere på PC) jeg kan spille sammen med kjærsten min.

 

Jeg har musesyke så hun må styre. Og hun har aldri spilt noe før, så no action spill blir vel kanskje litt dumt. Men det hadde vært greit om det var et spill som man kunne bruke gamepad til siden jeg har tenkt til å spille det på TV'en

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lengste reisen, utrolig mange jenter kjøpte det spillet og elsket det, det er vel kanskje det første adventure spillet som har tiltalt begge kjønn så mye, det er et "unisex" spill på en måte. Passer like godt for jenter som gutter. Og når man spiller det sammen, er det alltid bedre med to hoder enn ett når de vanskligere gåtene skal løses. Stemmene er veldig bra utført, og spillet har en herlig følelse generelt.

 

Funcom jobber på oppfølgeren i disse dager (gleder meg!) :)

 

Ellers.. Grim Fandango, Broken Sword, slike spill. Pek og klikk, bruke hodet, le sammen. Det blir jo nesten like trivelig som brettspill.

Lenke til kommentar

Hva med å prøve spillet "sex"? Det er mye artigere å spille sammen enn å sitte pressa foran en liten PC-skjerm :)

Hvis dama har fordommer mot PC som en nerdegreie ('hva ville venninnene mine tro hvis jeg spiller PC??') så sliter du kanskje med å få henne engasjert. Tror ikke du burde prøve WarcraftIII for å si det sånn.

Som søstra mi sa.."Hva synes dere er artig med å sitte og flytte små figurer rundt på skjermen over på andre små figurer så de dør? Jeg fatter det ikke!"

Men hvis hu har interesse for fantasy så er det greit å spille Heroes of might and magic 3. Ikke 4'ern, der er multiplayern ødelagt (kan ikke spille 2 stk på samme PC). Og for all del, ikke spill noe der hun bare blir sittende og se på mens du "lærer" henne hvordan det skal spilles. Da kjeder hun vettet av seg på null komma niks. Good luck :)

Eksen min elsket å spillet Vampire: Masquerade. Og Heroes3 eller Diablo2 i multiplayer. Men hun hadde en greie for vampyrer og goth-musikk, takk og pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...