robiwan Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei. Jeg lurer på om det er noen som vil anbefale noen spill(helst PC eller konsoler som lar seg emulere på PC) jeg kan spille sammen med kjærsten min. Jeg har musesyke så hun må styre. Og hun har aldri spilt noe før, så no action spill blir vel kanskje litt dumt. Men det hadde vært greit om det var et spill som man kunne bruke gamepad til siden jeg har tenkt til å spille det på TV'en Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Puzzle bobble/Bust a move, Worms no sånnt? men de fins jo til PC også Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hmmm.... De er vel heller spill man spiller MOT hverandre tenkte på spill man kan spille sammen. Spesielt siden jeg ikke kan styre =) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ingen dum ide, jenter liker vel stort sett the sims. Tenkte også på Adventture spill og RPG. Noen som har noen forslag på den fronten? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Den lengste reisen, utrolig mange jenter kjøpte det spillet og elsket det, det er vel kanskje det første adventure spillet som har tiltalt begge kjønn så mye, det er et "unisex" spill på en måte. Passer like godt for jenter som gutter. Og når man spiller det sammen, er det alltid bedre med to hoder enn ett når de vanskligere gåtene skal løses. Stemmene er veldig bra utført, og spillet har en herlig følelse generelt. Funcom jobber på oppfølgeren i disse dager (gleder meg!) Ellers.. Grim Fandango, Broken Sword, slike spill. Pek og klikk, bruke hodet, le sammen. Det blir jo nesten like trivelig som brettspill. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Siste Monkey island? Phat (strategi)/adventure Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Den lengste reisen var kanskje en go ide. Har selv tenkt på monkey Island, håper bare dama har samme humor da Hva med RPG-spill noen som har noen erfaring av kjærstespilling der? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har en klassevennine som liker Baldurs Gate...... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hva med Unreal Torment? lol Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 X`en spillte faktisk ganske Mye UT HeHe... Men jeg måtte site inærheten for hun skvatt så sinnsyk Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Anarchy Online kan være fint å spille sammen. Kan dere samarbeide gjennom missions og sånn. Har møtt mange par som har spillt sammen. Ser ut som de har det fryktlig gøy sammen... Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Sjekk ut Dance dance revolution til PC. Sinnsykt morro. Du kan også sjekke ut Stepmania som er gratis Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 etter at dama starta å digge Sebastian Loeb får jeg ikka ha pc'n i fred. er vel litt sært men hun digger å kjøre rally spill. must med ratt selvsagt. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 X-en og jeg spillte masse Heros of Might and Magic. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hva med å prøve spillet "sex"? Det er mye artigere å spille sammen enn å sitte pressa foran en liten PC-skjerm Hvis dama har fordommer mot PC som en nerdegreie ('hva ville venninnene mine tro hvis jeg spiller PC??') så sliter du kanskje med å få henne engasjert. Tror ikke du burde prøve WarcraftIII for å si det sånn. Som søstra mi sa.."Hva synes dere er artig med å sitte og flytte små figurer rundt på skjermen over på andre små figurer så de dør? Jeg fatter det ikke!" Men hvis hu har interesse for fantasy så er det greit å spille Heroes of might and magic 3. Ikke 4'ern, der er multiplayern ødelagt (kan ikke spille 2 stk på samme PC). Og for all del, ikke spill noe der hun bare blir sittende og se på mens du "lærer" henne hvordan det skal spilles. Da kjeder hun vettet av seg på null komma niks. Good luck Eksen min elsket å spillet Vampire: Masquerade. Og Heroes3 eller Diablo2 i multiplayer. Men hun hadde en greie for vampyrer og goth-musikk, takk og pris. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Diablo 2 - Lord of Destruction tar fremdeles godt av i multiplayer. Personlig venter jeg på final versjonen av 1.10 patchen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jo. Men det er avhengig av at dama også har en PC og Diablo2. De fleste "vanlige" damer har ikke det. Og ingenting er så kjipt som å sitte i 2 timer og se på noen andre spille. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 søstera mi spiller age of empires2. prøv det på economi mode. 0 dreping:) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Takker for mange fine svar. Siden dama ikke har PC og jeg aller helst ikke skal røre en datamaskin med tanke på hendene mine blir det et enkelt Adventurespill eller RPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå